صبح امروز با حضور فرماندار و مسئولین، مراسم نمادین جشن احسان و نیکوکاری به همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) و آموزش و پرورش همراه با اکرام فاطمی به نمایندگی از دیگر مدارس شهرستان در مدرسه دخترانه شاهد و پسرانه شاهد برگزار شد. به گزارش پیارم حاجی آباد، حمید جهانگیری فرماندار حاجی اباد در مراسم جشن ...

صبح امروز با حضور فرماندار و مسئولین، مراسم نمادین جشن احسان و نیکوکاری به همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) و آموزش و پرورش همراه با اکرام فاطمی به نمایندگی از دیگر مدارس شهرستان در مدرسه دخترانه شاهد و پسرانه شاهد برگزار شد.

به گزارش پیارم حاجی آباد، حمید جهانگیری فرماندار حاجی اباد در مراسم جشن عاطفه ها گفت: برگزاری جشن عاطفه‌ها در تقویت فرهنگ نوع دوستی عطوفت همدلی و حمایت از نیازمندان ومستعضفان موثر است

حمید جهانگیری فرماندار حاجی اباد گفت از جمله وظایف همه مسئولان و مردم شرکت در جشن عاطفه‌ها برای کمک و مساعدت به هم‌نوعان مستضعف است.

جهانگیری با بیان اینکه جشن عاطفه ها روزی است که با یاری رساندن به دانش آموزان نیازمندشادیهایمان را تقسیم کنیم، افزود: برگزاری جشن عاطفه ها در تقویت فرهنگ نوع دوستی، عطوفت، همدلی و حمایت از نیازمندان و مستضعفان موثر است.

فرماندار حاجی اباد گفت : همه ما باید دست به دست هم دهیم و در جهت رفع فقر و کمک به نیازمندان تلاش کنیم.

نماینده عالی دولت در شهرستان حاجی اباد تاکید کرد: برگزاری جشن عاطفه‌ها و کمک به مستمندان پس از بازگشایی مدارس ترویج فرهنگ انفاق ، احسان و نیکوکاری است.

وی افزود : برگزاری جشن عاطفه ها توسط کمیته امداد مقدس و ارزشمند است، چون با این عمل خوب این مجموعه کمک زیادی به کم شدن فقر در جامعه می شود و برای پرسنل کمیته امداد آرزوی موفقیت میکنیم.

جهانگیری در پایان سخنان خود با بیان اینکه کمک به نیازمندان سبب از بین رفتن فاصله طبقاتی در جامعه خواهد شد، گفت: فرهنگ کمک به هم نوع باید در کشور رشد پیدا کند و این یک وظیفه ذاتی برای همه مسوولین است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=61399

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.