در شب شهادت امام رضا(ع)در حرم امام زادگان سید محمد (ع) و سید نظام الدین(ع) حاجی آباد آیین سلام خادم و قرائت صلوات خاصه امام رضا(ع) برگزار شد . به گزارش پیارم، این مراسم با حضور مسئولین شهرستان و اقشار مختلف مردم، در صحن حرم مطهر امام زادگان سید محمد (ع) و سید نظام الدین(ع) ...

در شب شهادت امام رضا(ع)در حرم امام زادگان سید محمد (ع) و سید نظام الدین(ع) حاجی آباد آیین سلام خادم و قرائت صلوات خاصه امام رضا(ع) برگزار شد .

IMG_0065

به گزارش پیارم، این مراسم با حضور مسئولین شهرستان و اقشار مختلف مردم، در صحن حرم مطهر امام زادگان سید محمد (ع) و سید نظام الدین(ع) حاجی آباد برگزار شد .

شیفتگان خاندان عصمت و طهارت، زائـران و مـجاوران حرم و مردم مؤمن با حضور در آئین سوگواری غریب الغربا، شمس الشموس در فضایی روحانی و معنوی آستان مقدس امامزادگان سید محمد (ع) و سید نظام الدین(ع) حاجی آباد ، صلوات خاصه امام رضا(ع) را قرائت کرده و عشق و ارادت خود را به معین الضعفاء به منصه ظهور می رسانند.

سخنرانی، نوحه و روضه خوانی و مراسم باشکوه عزاداری و سینه زنی با حضور هیئت های عزاداری و مردم عزادار، از مهم ترین برنامه های این مراسم بود .

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=24906

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.