مراسم بیست و نهمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران و قیام جاودانه ۱۵ خرداد از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی با حضور مسئولین و اقشار مردم در مسجد جامع شهرستان حاجی آباد برگزار شد. به گزارش پیارم، دراین مراسم باشکوه حجت الاسلام مختاری امام جمعه حاجی آباد ضمن تسلیت رحلت ...

مراسم بیست و نهمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران و قیام جاودانه ۱۵ خرداد از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی با حضور مسئولین و اقشار مردم در مسجد جامع شهرستان حاجی آباد برگزار شد.
به گزارش پیارم، دراین مراسم باشکوه حجت الاسلام مختاری امام جمعه حاجی آباد ضمن تسلیت رحلت امام خمینی(ره) ، مردمی بودن، تواضع، فروتنی ، توکل به خدا، عبودیت، ساده زیستی و زهد را از ویژگی های اخلاقی امام راحل برشمرد و گفت: ایشان احیاگر ارزش های اخلاقی و اسلام ناب محمدی بودند و مردم و مسئولان باید به این بُعد امام نیز توجه داشته باشند.
حجت الاسلام والمسلمین مختاری با گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی و قیام ۱۵ خرداد مردم قم اظهار کرد: امام راحل، استکبار ستیز بود و همیشه در مقابل حرف های سران آمریکا کوتاه نیامد و خود را وابسته به غرب و شرق نمی دانست..
وی خاطرنشان کرد: نام انقلاب اسلامی ایران با نام امام خمینی در جهان شناخته شده و امروز در سراسر جهان نام امام در قلب های مردم جا افتاده است.
املم جمعه حاجی آباد گفت:استکبار ستیزی از اصول تغییر ناپذیر امام خمینی(ره) بود و استکبارستیزی یک اصل تغییر ناپذیر نظام اسلامی ما است.
مختاری خاطرنشان کرد: حضرت امام خمینی(ره) و راه امام راحل در سینه ملت ایران و حتی در سینه تمام ملت‌های مسلمان پیوند زده شده است و ایشان را از یاد نخواهند برد.
وی گفت: استکبار ستیزی از اصول تغییر ناپذیر امام خمینی(ره) بود و عنوان شیطان بزرگ برای آمریکا را امام لقب دادند و حضرت امام خمینی تا عمر داشت شعار مرگ بر آمریکا بر زبان داشت و استکبارستیزی یک اصل تغییر ناپذیر نظام اسلامی ما می‌باشد و این در حالی که امروز عده‌ای امروز امام را طرفدار حذف شعار مرگ بر آمریکا و اندیشه‌های آمریکا معرفی می‌کنند.
امام جمعه حاجی آباد با توجه به اینکه امام خمینی به قدرت الهی و قدرت مردم اعتماد داشت و به قدرت‌های بیگانه و خارجی کاملا بی اعتماد بود، تصریح کرد: امام طرفدار استقلال و انقلاب اسلامی و کشور بود، امام راحل سلطه پذیری را قبول نداشت، امام راحل با سازش‌های ذلت بار و عزت سوز سرسختانه مخالفت می‌کردو در این راه صلابت وصف ناپذیری داشت.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=68098

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.