مراسم سالروز آزاد سازی خرمشهر با حضور اقشار مردم و مسئولان شهرستان در امامزاده سید محمد(ع) حاجی آباد برگزار شد. ...

به گزارش پیارم، حجت الاسلام مختاری امام جمعه شهرستان حاجی آباد  در این مراسم فتح خرمشهر را فتح ارزش های اسلامی خواند و بیان داشت: مردم ایران اسلامی همیشه پایبند ارزش های اسلام، انقلاب و نظام بوده و خواهند بود.

مختاری با اشاره به سخن امام راحل (ره)  که فرمودند خرمشهر را خدا آزاد کرد افزود: سالروز فتح خرمشهر سند ماندگار ایثار، مقاومت و پیروزی ملت ایران اسلامی است که خداوند بارها در قرآن در خصوص مقاومت مسلمان و فتح و پیروزی آنها سخن گفته است .

مختاری تهدیدات دشمنان را باعث همدلی بیشتر مردم خواند و خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی ایران انقلابی است که باعث دگرگونی در همه عرصه ها شد و نقش ایمان و اتکا به خداوند متعال در حماسه سوم خرداد کاملاً مشهود است.

حجت الاسلام مختاری هدف دشمنان را از بین بردن اسلام بیان داشت و خاطر نشان کرد: بحث برجام و انرژی هسته ای بهانه ای بیش نیست و دشمنی آمریکا و متحدانش با اصل اسلام است.

وی تصریح کرد: امروز دشمنان انقلاب اسلامی در میدان جنگ نرم خود با ابزار اقتصادی وارد شدند و رهبر معظم انقلاب راه مقابله با این ابزار را اقتصاد مقاومتی پیشنهاد فرمودند.

امام جمعه حاجی آباد خطاب به مسئولان کشور در خصوص بدعهدی آمریکا تاکید کرد: مسئولان کشور ما باید در سخن گفتن خود دقیق و نکته سنج باشند نباید هر حرفی را در سخنرانی ها بیان کرد اینکه میگوییم رئیس جمهور جنگ طلب آمریکا  این صحیح نیست رئیس جمهور آمریکا یک تاجر بیش نیست و هیچ گاه خود را درگیر جنگ نمی کند.

مختاری بیان داشت: ترامپ آدم جنگیدن نیست دولت آمریکا همیشه در انتخابات افرادی را کاندید می کند که بتواند مواضع کشورش را تامین کند و در این دوران امریکا مشکل اقتصادی داشت و این فردذ را روی کار آورد انهایی که ترامپ را نمی شناسد بداند این مرد جنگ نیست فقط یک تاجر است.

مختاری در ادامه بیان داشت: مسئولان کشور نباید مشکلات اقتصادی کشور را به برجام گره بزنند بلکه باید توان داخلی و تولید را بالا ببریم و برای ادامه برجام باید از اروپایها تضمین بگیریم.

در ادامه سرهنگ سوقانی از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس  سالروز آزاد سازی خرمشهر را از افتخارات برشمرد و گفت: دشمن با حمایت تمامی ابرقدرتها به کشور حمله کرد ولی مردم غیور ایران با سلاح ایمان در برابر تهاجمات ایستادگی و مقاومت کردند.

وی همچنین آزاد سازی خرمشهر را نماد ایستادگی مردم مسلمان ایران دانست و افزود: در دوران دفاع مقدس شیعه و سنی همه متحد در مقابل دشمن ایستادگی کردند و تقدیم ۱۰۵ شهید والا مقام شهرستان نشان از وفاداری مردم منطقه به نظام است.

این مراسم با پخش کلیپ و مراسم افطاری همراه بود

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=68019

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.