به مناسبت 22 اسفند روز بزرگداشت شهدا مراسم باشکوهی با حضور مسئولین شهرستان برگزار گردید. ...

به گزارش پیارم حاجی آباد، بمناسبت ۲۲ اسفند روز بزرگداشت شهدا  مسئولین شهرستان در راس آنها فرماندار با حضور در گلزار شهدا و دیدار با خانواده های معظم شهدا این روز را گرامی داشتند.

آرامش ما مدیون فداکاری شهدا در عرصه‌های گوناگون است

حمید جهانگیری فرماندار حاجی آباد گفت: اگر امروز در امنیت و آرامش هستیم به برکت خون شهدا است و اگر آن‌ها در میدان دفاع مقدس، مبارزه با ضدانقلاب و دفاع از حرم فداکاری نمی‌کردند مطمئناً چنین آرامشی وجود نداشت.

جهانگیری افزود: در بین ملت‌های مسلمان کلمه شهید از تقدس و ارزش خاصی برخوردار است، چرا که شهدا از جان خود مایه گذاشتند و همه مدیون شهدا هستند.

وی بیان داشت: اگر امروز در امنیت و آرامش در این جلسه حضور داریم مرهون خون شهدا هستیم. اگر آن‌ها در میدان دفاع مقدس، مبارزه با ضدانقلاب و دفاع از حرم فداکاری نمی‌کردند مطمئناً چنین آرامشی وجود نداشت.

فرماندار حاجی آباد گفت:اگر فرهنگ ایثار و شهادت نبود به یقین بسیاری از پیروزی ها در مقاطع حساس و تاریخی کشور حاصل نمی شد و لذا همه ما وظیفه داریم این میراث گرانقدر فرهنگی و انقلابی را حفظ کرده و به نسل های آینده منتقل کنیم.

جهانگیری بیان داشت: بزرگداشت این روز ادای دین معنوی و انجام وظیفه در مقابل شهدایی است که با خون خویش عزت و آزادی و استقلال را به ما هدیه کردند ، خدمت به خانواده‌های شهدا و جانبازان از بالاترین خدمت‌هاست و نزد خداوند متعال قرب و ارزش بسیار بالایی دارد و شهدا الگویی بسیار موثر در دهه کنونی برای تربیت نسل فعلی هستند.

جهانگیری افزود: استقلال و آزادی امروز جامعه مرهون خون شهیدان است و عزت و اقتداری که امروز ما در جامعه بین الملل داریم و می توانیم حرف خود را به کرسی بنشانیم مدیون خون این بزرگوارن و خانواده های معظم آنان است.

وی با اشاره به اینکه پیام شهدا باید در جامعه گسترش یابد گفت:مسئولان بدانند در امور مربوط به شهدا هیچ قصوری قابل قبول نیست و کارهای مرتبط با آنان باید بدون هیچ چشم داشتی انجام شود.

فرماندار حاجی اباد به ضرورت آموزش در زمینه استحکام خانواده و مهارت های زندگی اشاره کرد و اظهار داشت : باید با تلاش همه دستگاههای متولی امر آموزش و نظیر آموزش و پرورش ، فرهنگ و ارشاد و …و تشویق خانواده های هدف و آسیب پذیر در پیشگیری و کاهش آسیب های مربوط به طلاق موثر می باشد

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=67524

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.