پیکر دهقانی محیط بان شهید حاجی آباد ی با حضور مردم ولایت مدار حاجی آباد  روز دوشنبه ( ۷ تیر ماه) در حاجی آباد تشییع می شود. به گزارش خبرنگار پیارم، مراسم تشییع پیکر محیط بان شهید محمد دهقانی از محیط بانان استان هرمزگان صبح دوشنبه ( ۷ تیر ماه) همزمان با سالروز شهادت ...

 

پیکر دهقانی محیط بان شهید حاجی آباد ی با حضور مردم ولایت مدار حاجی آباد  روز دوشنبه ( ۷ تیر ماه) در حاجی آباد تشییع می شود.

IMG21255498

به گزارش خبرنگار پیارم، مراسم تشییع پیکر محیط بان شهید محمد دهقانی از محیط بانان استان هرمزگان صبح دوشنبه ( ۷ تیر ماه) همزمان با سالروز شهادت امام علی (ع) در حاجی آباد با حضور، استاندار هرمزگان، فرماندار، امام جمعه، مقامات و مسئولان استانی و محلی، کارکنان محیط زیست استان، فعالان و دوستداران محیط زیست و طبیعت برگزار می شود.

پیکر شهید محمد دهقانی نیز پس از انتقال به شهرستان حاجی آباد در قطعه شهدای روستای سیاهک به خاک سپرده می شود.

روز پنجشنبه  سوم تیرماه طی ماموریت گشت و کنترل در ضلع غربی منطقه حفاظت شده گنو، شکارگاه سیاتکوت نگه گچ دوتن از محیط بانان منطقه حفاظت شده گنو  محمد دهقانی و پرویز هرمزی به دست شکارچیان غیر مجاز به شهادت رسیدند.  گزارش های رسیده حکایت از آن دارد که محیط بانان در جریان درگیری با شکارچیان متخلف بر اثر شلیک گلوله مستقیم به قلب و سر به شهادت رسیده‌اند. ضاربین پس از این حادثه از محل متواری که در کمتر از ۲۴ ساعت پدر و پسرضارب محیط بانان، دستگیر شدند.

شهید محمد دهقانی، متولد یکم خرداد سال ۶۰، دارای مدرک فوق دیپلم، ۱۲ سال به صورت پیمانی با سازمان همکاری می‌کرد و یک دختر هشت ساله از وی به یادگار مانده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=55311

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.