حمید جهانگیری فرماندار حاجی آباد در آیین تجلیل از آزادگان سرافراز شهرستان حاجی آباد گفت:آزادگان ُ اسوه های صبر و استقامت هستد.  به گزارش پیارم حاجی آباد ُ حمید جهانگیری فرماندار حاجی آباد در آیین تجلیل از آزادگان شهرستان حاجی آباد با بیان اینکه زبان قاصر از بیان جان فشانی های شما آزادگان سرافراز است ...

حمید جهانگیری فرماندار حاجی آباد در آیین تجلیل از آزادگان سرافراز شهرستان حاجی آباد گفت:آزادگان ُ اسوه های صبر و استقامت هستد.

 به گزارش پیارم حاجی آباد ُ حمید جهانگیری فرماندار حاجی آباد در آیین تجلیل از آزادگان شهرستان حاجی آباد با بیان اینکه زبان قاصر از بیان جان فشانی های شما آزادگان سرافراز است اظهار کرد:  شما بزرگ مردانی هستید که از جان خود گذشتید و در مقابل دشمنان ایستادید  .

فرماندار حاجی آباد در ادامه با اشاره به جنگ تحمیلی و رودروریی  ۱۵ کشور در مقابل ملت ما افزود: جمهوری اسلامی  ایران با توکل به خداوند منان ُ رهنمودهای امام راحل ره و همت شما ایثارگران به پیروزی رسید و یک وجب از خاک کشور را  به دشمن نداد.

وی گفت: بعد از جنگ تحمیلی  ُ تحریم ها و توطئه های دشمنان علیه کشور ما پایان نیافت و  جنگ اقتصادی را به راه انداختندُ اما ملت سرافراز ایران اسلامی در این زمینه نیز نشان خواهد داد که سرآمد است و ارزش معنویات برای آنها بیش از مادیات است.

نماینده عالی دولت با تاکید بر پاسداری از خون شهیدان  وبا اشاره به پیشرفت کشور در حوزه نظامی و دفاعی گفت: با همت مردم و مسولین انشاءالله در تولید و اشتغال نیز به خودکفایی می رسیم.

جهانگیری افزود: همه مردم قدردان زحمات ایثارگران هستند و مدیران دستگاههای اجرایی نیز آنچه در توان دارند برای خدمت به کار می گیرند.

وی در خصوص اشتغال فرزندان ایثارگران گفت: چندین طرح اشتغالزایی در شهرستان در دستور کار داریم و فرزندان ایثارگران در اولویت اشتغال هستند .

جهانگیری افزود: در بحث طرح های اشتغالزایی صنعتی محدودیتی نداریم و فرزندان ایثارگران که تمایل به فعالیت در این حوزه هستند تسهیلات ارزان قیمت در اختیار آنها قرار می گیرد.

 

.انتهای پیام

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=69985

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.