به گزارش پیارم حاجی آباد، امروز شهر حاجی آباد در تاسوعای حسینی غرق در ماتم و عزا شده است و شهر عش آل محمد در نهمین روز ماه محرم که منتسب به علمدار کربلا ابوالفضل العباس(ع) است، حال و هوای ویژه‌ای دارد. از نخستین ساعات امروز، دسته‌های عزاداری و هیئت‌های مذهبی حرکت خود را از ...

به گزارش پیارم حاجی آباد، امروز شهر حاجی آباد در تاسوعای حسینی غرق در ماتم و عزا شده است و شهر عش آل محمد در نهمین روز ماه محرم که منتسب به علمدار کربلا ابوالفضل العباس(ع) است، حال و هوای ویژه‌ای دارد.
از نخستین ساعات امروز، دسته‌های عزاداری و هیئت‌های مذهبی حرکت خود را از نقاط مختلف این شهر به سمت بارگاه امامزادگان سید محمد(س) و سید نظام الدین(س) آغاز کردند و صدای نوحه و عزا از همه نقاط این شهر به گوش می‌رسد.
عزاداران حسینی با حضور در این مراسم‌ در سوگ شهادت امام حسین(ع)، ابوالفضل العباس(ع) و دیگر شهدای کربلا به سر و سینه زده و اشک ماتم می‌ریزند.
شهر حاجی آباد در تاسوعای حسینی، میزبان هزاران نفر از زائران، شهرها و روستاهای دور و نزدیک است که برای حضور در مراسم‌ عزاداری ویژه این ایام به این شهرستان سفر کرده‌اند.
هیئت‌های حسینی در قالب دسته‌های سینه زن و زنجیر زن در خیابان‌ها و هر کوی و برزن به حرکت درآمده‌اند تا یاد شهدای کربلا را گرامی بدارند و عشق و ارادت و دلدادگی خود را به مرام و مکتب حسینی و علمدار کربلا حضرت عباس(ع)، ابراز دارند.
به گزارش پیارم مراسم تاسوعای و عاشورای حسینی شهرستان حاجی آباد به صورت زنده از شبکه های سراسری نیز پخش می شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=70133

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.