هم زمان با تاسوعای حسینی مراسم عزاداری وسوگواری علمدار کربلا ابوالفضل العباس (ع) تاسوعای حسینی با حضور شیعیان وعلاقمندان اهل بیت(ع) در امامزادگان سید محمد(س) و سیدنظام الدین(س) برگزار شد. به گزارش  پیارم حاجی آباد، امروز شهر حاجی آباد در تاسوعای حسینی غرق در ماتم و عزا شده است و شهر عش آل محمد در ...

هم زمان با تاسوعای حسینی مراسم عزاداری وسوگواری علمدار کربلا ابوالفضل العباس (ع) تاسوعای حسینی با حضور شیعیان وعلاقمندان اهل بیت(ع) در امامزادگان سید محمد(س) و سیدنظام الدین(س) برگزار شد.
به گزارش  پیارم حاجی آباد، امروز شهر حاجی آباد در تاسوعای حسینی غرق در ماتم و عزا شده است و شهر عش آل محمد در نهمین روز ماه محرم که منتسب به علمدار کربلا ابوالفضل العباس(ع) است، حال و هوای ویژه‌ای دارد.

از نخستین ساعات امروز، دسته‌های عزاداری و هیئت‌های مذهبی حرکت خود را از نقاط مختلف این شهر به سمت بارگاه امامزادگان سید محمد(س) و سید نظام الدین(س) آغاز کردند و صدای نوحه و عزا از همه نقاط این شهر به گوش می‌رسد.

عزاداران حسینی با حضور در این مراسم‌ در سوگ شهادت امام حسین(ع)، ابوالفضل العباس(ع) و دیگر شهدای کربلا به سر و سینه زده و اشک ماتم می‌ریزند.

شهر حاجی آباد در تاسوعای حسینی، میزبان هزاران نفر از زائران، شهرها و روستاهای دور و نزدیک است که برای حضور در مراسم‌ عزاداری ویژه این ایام به این شهرستان سفر کرده‌اند.

هیئت‌های حسینی در قالب دسته‌های سینه زن و زنجیر زن در خیابان‌ها و هر کوی و برزن به حرکت درآمده‌اند تا یاد شهدای کربلا را گرامی بدارند و عشق و ارادت و دلدادگی خود را به مرام و مکتب حسینی و علمدار کربلا حضرت عباس(ع)، ابراز دارند.

مراسم تاسوعای و عاشورای حسینی شهرستان حاجی آباد به صورت زنده از شبکه های سراسری نیز پخش می شود

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=68903

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.