فرمانده سپاه شهرستان حاجی اباد گفت: مراسم بازسازی واقعه غدیر خم در شهر فارغان با حضور بیش از ۶۰ نفر از هنرمندان بسیجی برگزار شد. ...

به گزارش خبرنگار پیارم سرگرد پاسدار محمد میرزاده در حاشیه برگزاری این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از ستاد بازسازی واقعه غدیر شهر فارغان  با بیان اینکه بازسازی این واقعه مهم به همت کانون بسیج هنرمندان شهرستان حاجی آباد برگزار شد، اظهار داشت: مهمترین هدف بسیج هنرمندان این است که غدیر را به نسل‌های جوان، نوجوان و ارادتمندان به ساحت مقدس حضرت علی(ع) معرفی و آن‌ها را با واقعه عظیم و تاریخی غدیر آشنا کند.
میرزاده تصریح کرد: غدیر مهم‌ترین و اساسی‌ترین پیام اسلام است و در بحث مقوله تاریخی و مهم غدیر که بسیار مهم و با ارزش است خیلی کم‌کار شده است و باید بیش از این‌ها فعالیت در این زمینه صورت گیرد زیرا بحث ولایت، بحث شیعه و سنی نیست بحث رهبری جهان اسلام است و می‌بایست مسؤلین فرهنگی نسبت به این مهم تاریخی اقدام کنند.
فرمانده سپاه شهرستان حاجی اباد یادآور شد: امسال بیش از ۶۰ هنرمند برای اجرای بازسازی واقعه مهم غدیر شرکت کردند.
میرزا ه با اشاره به اهمیت واقعه غدیر اظهار داشت: به منظور گسترش و تعمیق فرهنگ ولایت، انتقال فرهنگ ولایت و امامت به نوجوانان و نسل‌های آتی، ترویج و توسعه فرهنگ غدیر و ولایت و امامت و الگوسازی عید غدیر خم با استفاده از آیات و روایات واقعه غدیر خم در این شهرستان هر ساله در دهه امامت و ولایت بازسازی می‌شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=69995

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.