مراسم افطاری بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی حاجی اباد با حضور اعضای ادوار مختلف شورای بسیج، فعالین بسیجی و اساتید و مسئولین دانشگاه در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد. به گزارش پیارم، در این مراسم با شکوه و صمیمی، پس از اقامه‌ی نماز جماعت در مسجد دانشگاه ، میهمانان، در حیاط دانشگاه روزه‌ی خود را ...

مراسم افطاری بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی حاجی اباد با حضور اعضای ادوار مختلف شورای بسیج، فعالین بسیجی و اساتید و مسئولین دانشگاه در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.
به گزارش پیارم، در این مراسم با شکوه و صمیمی، پس از اقامه‌ی نماز جماعت در مسجد دانشگاه ، میهمانان، در حیاط دانشگاه روزه‌ی خود را افطار کردند. پذیرایی از میهمانان به عهده‌ی فعالان فعلی بسیج بود، به طوری که هم مسئول بسیج و اعضای شورا هم اعضای واحدهای بسیج و فعالان مرکز تحقیقات بسیج مشغول پذیرایی از میهمانان خدا بودند.
حاج آقا مموئینه مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه درسپاه حاجی آباد در این مراسم با اشاره به زمان برگزاری این برنامه تصریح کرد: ماه مبارک رمضان ماه امتحان و ضیافت الهی است چرا که در این ماه پربرکت افراد فرصت تقرب الهی را پیدا خواهند کرد و با توجه به ویژگی های منحصر به فرد روزه داری در میان سایر عبادات، روح حاصل از این عبادت فرصتی ناب و کمیاب است که باید مغتنم شمرده شود.
حاج اقا موئینه بیان داشت: ماه مبارک رمضان یک یادآوری از سوی خداست که بندگی خدا را فراموش نکنیم و بدانیم که اول بندگی شناخت و سپس اطاعت است و روزه داری در هوای گرم گرچه وظیفه است ولی از گروه مجاهدت ها محسوب می شود.
وی افزود: انس با خدا، تلاوت قرآن، مناجات و شب زنده داری گرچه از از جمله لوازم بندگی و رشد معنوی است ولی بخاطر شرایط خاص ماه مبارک رمضان و آمادگی بیشتر و فرصت بیشتری که این ماه مبارک فراهم می کند دست یافتنی تر و مهیاتر است.
وی افزود: روزه دار واقعی اهل حلال و حرام و خمس و زکات و همچنین اهل پرهیز و ورع و اهل تذکر و امر به معروف و نهی از منکرو همچنین اهل اکرام و اطعام و خوبی ها که در روزگار ما کمیا می باشد است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=68011

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.