امام جمعه موقت حاجی آباد گفت: مسؤولان باید ضمن برگرداندن تمام وجوه به تاراج رفته به بیت‌المال آنان را به دستگاه قضا معرفی کنند. به گزارش  پیارم، حجت‌الاسلام مختار صادقی ظهر امروزدر خطبه عبادی سیاسی و دشمن‌شکن جمعه این هفته با اشاره به فیش‌های نجومی در بین بعضی از مدیران در کشور اظهار داشت: باید ...

امام جمعه موقت حاجی آباد گفت: مسؤولان باید ضمن برگرداندن تمام وجوه به تاراج رفته به بیت‌المال آنان را به دستگاه قضا معرفی کنند.

به گزارش  پیارم، حجت‌الاسلام مختار صادقی ظهر امروزدر خطبه عبادی سیاسی و دشمن‌شکن جمعه این هفته با اشاره به فیش‌های نجومی در بین بعضی از مدیران در کشور اظهار داشت: باید در انتخاب مدیران دقت بیشتری صورت پذیرد، باید مدیران گزینش شوند و مدیرانی لایق تربیت و مشغول به‌کار شوند که از همه لحاظ صلاحیت داشته باشد و امروز بحث فیش های نجومی حاصل بی‌تدبیری این‌گونه مدیران است.

وی خطاب به مسوولین امر افزود: اینکه اینگونه مدیران در زمانی که مردم به نان شب محتاج هستند،در زمانی که جانباز انقلاب باید برای امرارمع اش مسافرکشی کند و در زمانی که خانواده‌های مومن به دلیل عدم تمکن مالی و جهیزیه باید در خانه بمانند افرادی به عنوان مدیر با فیش های چند ده میلیون تومانی انتخاب می‌شوند و اموال بیت المال را به تاراج می‌برند کجای این مسأله عدالت است.

امام جمعه موقت حاجی آباد برخورد با اینگونه مدیران را خواستار شد و افزود: دردآورترین مسأله این است که برای اینگونه افراد از واژه استعفاء استفاده می شود، مسئولین باید ضمن برگرداندن تمام وجوه به تاراج رفته به بیت‌المال آنان را به دستگاه قضا معرفی کنند و مجازات شوند و عده‌ای مدیر نالایق حیثیت جامعه و مدیران دست پاک کشور را زیر سوال می‌برند.

وی در ادامه با اشاره به ۲۶ تیرماه سالروز تشکیل شورای نگهبان اظهار داشت: از لحاظ قانونی مهمترین نهاد که وظیفه صیانت و پاسداری از اسلامیت نظام مقدس جمهوری اسلامی را بر عهده دارد شورای نگهبان است.

حجت‌الاسلام صادقی با بیان اینکه این نهاد به دلیل اینکه نظارت مستقیم بر انتخابات‌ دارد همیشه از سوی دشمنان و انسان‌های ناآگاه مورد هجمه قرارگرفته است، افزود: اگر عملکرد صحیح و به‌جای شورای نگهبان نبود ،‌انتخابات امروز نظام دوامی نداشت، عظمت امروز کشور مرهون اقتدار و پایبندی این نهاد به اصول و قانون اساسی است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=55728

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.