مدیر آموزش و پرورش مدارس را بستر رشدو توسعه همه جانبه کشور دانسته و بیان داشت : این بستر زمانی فراهم می شود که خانه و مدرسه ارتباطی نزدیک با یکدیگر داشته باشند به گزارش پیارم شهرستان حاجی آباد،حسین اسماعیلی در همایش پیوند اولیاء ومربیان گفت : با همکاری و همراهی خانواده با مربیان مدارس است ...

مدیر آموزش و پرورش مدارس را بستر رشدو توسعه همه جانبه کشور دانسته و بیان داشت : این بستر زمانی فراهم می شود که خانه و مدرسه ارتباطی نزدیک با یکدیگر داشته باشند

به گزارش پیارم شهرستان حاجی آباد،حسین اسماعیلی در همایش پیوند اولیاء ومربیان گفت : با همکاری و همراهی خانواده با مربیان مدارس است که می توان بستری را برای رشد وتوسعه همه جانبه کشور فراهم کرد.

وی بیان داشت : آموزش و پرورش نهادی است انسان ساز که ضمن پرورش ابعاد تربیتی و دینی دانش آموزان، از آنان  متخصصانی ماهرو کارآزموده ساخته تا چرخ های امروز و آینده کشور را به گردش درآورند.

مدیر آموزش و پرورش اظهار داشت : اگر همراهی  و همکاری های نزدیک  اولیاء و بخصوص  خیرین با مدارس  نباشد به دلیل گسترده بودن  آموزش و پرورش ،به اهداف اصلی آموزش و پرورش دست نخواهیم یافت.

این مقام مسئول یادآور شد : نامگذاری ۲۴لغایت۳۰مهرماه به نام هفته پیوند اولیاء و مربیان خود گویای اهمیت مبحث حضور اولیاء در کنار پرسنل آموزشگاه می باشد.

اسماعیلی خاطرنشان کرد : هرچند همکاری های اولیاء دانش آموزان و ارتباط آنان با مدارس سال به سال پررنگ تر می شوداما برای فرهنگ سازی و توجه بیشتر به اموزش و پرورش این را می طلبد که تمامی دستگاههای دولتی و غیر دولتی به آموزش و پرورش نگاهی تخصصی داشته باشند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=57791

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.