به گزارش پیارم حاجی آباد به نقل از شبکه اطلاع رسانی هرمز  احمد خنجی،امام جمعه اهل سنت شهر پارسیان در مراسم تودیع معارفه فرماندار پارسیان گفت:بیش از ۹۷درصد مردم پارسیان با الحاق ۵ روستای شهرستان به استان فارس موافق نیستند . وی افزود:  ۳درصد موافق اجرای این الحاقیه افراد غیر بومی ساکن در این منطقه ...

index

به گزارش پیارم حاجی آباد به نقل از شبکه اطلاع رسانی هرمز  احمد خنجی،امام جمعه اهل سنت شهر پارسیان در مراسم تودیع معارفه فرماندار پارسیان گفت:بیش از ۹۷درصد مردم پارسیان با الحاق ۵ روستای شهرستان به استان فارس موافق نیستند .

وی افزود:  ۳درصد موافق اجرای این الحاقیه افراد غیر بومی ساکن در این منطقه می باشند.

خنجی با اظهار امیدواری از توجه مسئولین به دغدغه مردم گفت: سالهاست مردم  امید به استقرار صنایع انرژی بر پارسیان دارند ،امیدوارم که نعمات نظامی جمهوری اسلامی  نصیب این مردم شود.
وی تصریح کرد: صحبت از استقرار مدیریت صنایع انرژی بر پارسیان در گوشه ای ابهام برای مردم باقی است که امید می رود مسئولین استان نسبت به این دغدغه مردم توجه داشته باشند.
امام جمعه اهل سنت پارسیان با بیان اینکه مسئله چاهای تابناک برای مردم یک مسئله که گویا حقی ازاین مردم ایفا نشده است، خاطر نشان کرد: چاهای تابناک در ۵کیلومتری این شهرستان قرار دارد اگر درصدی از این چاهها به شهرستان تعلق می گرفت وضع شهرستان بهتر بود.

برچسب ها :

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=24419

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.