امام جمعه شهرستان حاجی آباد گفت: یکی از محورهای  سفر ترامپ ترساندن عربستان از ایران است و دومین محور سفر ترامپ دوشیدن گاو شیرده سعودی است و سعودی ها از نگاه ترامپ یعنی گاو شیرده تا زمانی که شیر می دهد می دوشند و زمانی که شیر آن تمام شد آن را ضبح می کنند. ...

امام جمعه شهرستان حاجی آباد گفت: یکی از محورهای  سفر ترامپ ترساندن عربستان از ایران است و دومین محور سفر ترامپ دوشیدن گاو شیرده سعودی است و سعودی ها از نگاه ترامپ یعنی گاو شیرده تا زمانی که شیر می دهد می دوشند و زمانی که شیر آن تمام شد آن را ضبح می کنند.

 

به گزارش پیارم حاجی آباد، حجت الاسلام مختاری در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان به هم وطنان افزود: ماه مبارک رمضان ماه بندگی و عبودیت است.

مختاری در ادامه با اشاره به انتخابات از حضور آگاهانه و پرشور مردم در انتخابات افزود: این حضور آشکار مردم نماد مردم سالاری و مهر تائید دیگری بر نظام جمهوری اسلامی ایران است و مردم ایران با حضور ۷۳ درصدی خود در انتخابات ایران را در دنیا سر بلند کردند.

مختاری خطاب به رئیس جمهور و اعضای کابینه باید تلاش برای برطرف کردن مشکلات جامعه و لحظه ای از خط مستقیم غفلت نکنند و باید فساد در صدر کار دولت آینده باشد و امروز روز عمل کردن به وعده ها ست از آن ۹۹۵هزار شغل در سال تا وام ازدواج بیست ملیونی به جوانان سر لوحه کار دولت قرار گیرد.

وی در ادامه بیان داشت: دولت باید در ارتباطات بین المللی عزت ملی را حفظ کنند زیرا شما نماینده ملت ایران هستید نباید بگذارید عزت و اقتدار ملی ما زیر سئوال برود.

مختاری از نامزدهای ریاست جمهوری که با نجابت نتیجه انتخابات را پذیرفتن و برعکس انتخابات سال ۸۸ با حدود ۱۱میلیون اختلاف رای نامزد انتخابات تعهد نسبت به جامعه و رای مردم وجود نداشت و باعث به آشوب کشیدن کشور شدند و با وجود اینکه در این انتخابات تخلفاتی هم صورت گرفت ولی نامزدها از طریق قانونی این مسئله را پیگیری می کنند و دستگاه قضا نیز باید با متخلفین برخورد کنند و عدم برخورد با متخلفین ظلم به مردم است.

مختاری به منخبین شوراها نیز تبریک گفتند و افزود: این فرصت چهار سال را غنیمت بدانند و شهرستان حاجی آباد دارای بستر توسعه بسیار بالایی است که شما عزیزان باید برای بستر رشد شهرستان تلاش کنید.

مختاری بیان داشت: انتخابات صحنه رقابت است و بعد از انتخابات دوران رفاقت است و موقعیت موقعیت تسفیه حساب سیاسی نیست کسی حق ندارد که کسی بخاطر اینکه به فرد مورد نظر شما رای نداده است شما بخواهید آن را جابجا و یا توبیخ کنید اگر این کار صورت بگیرد با برخود جدی مردم روبه رو خواهد شد.

امام جمعه حاجی آباد در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به سفر اخیر ترامپ به کشور عربستان بیان کرد: حاصل سفر ترامپ به عربستان پیوند اسلام آمریکایی  است و یکی از محورهای این سفر ترساندن عربستان از ایران است و دومین محور سفر ترامپ دوشیدن گاو شیرده سعودی است و سعودی ها از نگاه ترامپ یعنی گاو شیرده تا زمانی که شیر می دهد می دوشند و زمانی که سیر آن تمام شد آن را ضبح می کنند.

مختاری خطاب به کسانی که بر دیوار آمریکا یادگاری می نویسند افزود: شما که دم از آمریکا می زنید ببینید امروز ترامپ و مجلس سنا آمریکا با وضع تحریم های جدید دیگری بر علیه ایران می خواهند ایران را منضوی کنند.

مختاری در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در جمع جانبازان و خانواده های شهدا بیان داشت: همه نیروهای ما در دفاع مقدس با حداقل امکانات خود برابر تمام کشورهایی که با تمام ظرفیت به میدان آمدند، ایستادند و این پیروزی را از آن خود کردند که بسیار ارزشمند است.

امام جمعه حاجی آباد با تأکید بر لزوم حفظ ارزش‌های اسلام و انقلاب گفت: نباید اجازه داد معجزه دفاع مقدس فراموش شود و باید برای حفظ و بقای این آرمان‌ها تلاش کرد.

وی با بیان اینکه افرادی باانگیزه برای فراموش شدن ارزش‌ها تلاش می‌کنند، اظهار کرد: یکی از عواملی که تلاش دارد زمینه را برای از بین بردن ارزش‌ها مهیا کند، سند ۲۰۳۰ است که بنا را بر حذف ارزش‌ها از کتب مدارس گذاشته است.

امام جمعه حاجی آباد  گفت: برخی تلاش دارند مسأله جهاد و شهادت و معارف اسلامی را از کتاب‌ها حذف کنند و این ارزش‌ها را از بین ببرند.

 

مختاری در پایان با اشاره به صدور حکم شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین، اظهار داشت: در یورش به محل سکونت شیخ عیسی قاسم توسط حکومت بحرین که اگر بخواهم همه این جنایات را در یک کلمه خلاصه کنم، آن یک کلمه وحشی‌گری است، بی‌سابقه است دولتی با چنین وحشی‌گری‌ای با ملت خودش رفتار کند، این جنایت در پی ملاقات شاه جلّاد بحرین با ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا صورت گرفته است، تردیدی نیست که با چراغ سبز این جنایتکاران این اتفاقات شکل می‌گیرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=62544

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.