محفل انس با قرآن کریم به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان شامگاه 26 اردیبهشت ماه در مسجد نبی اکرم(ص) شهرستان حاجی آباد به همت سپاه حاجی آباد برگزار شد. ...

به گزارش پیارم، محفل انس با قرآن کریم به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان به عنوان محفل افتتاحیه برنامه‌های قرآنی مجمع قاریان، حافظان و اساتید قرآنی شهرستان حاجی آباد شامگاه گذشته ۲۶ اردیبهشت ماه برگزار شد.

این محفل قرآنی با حضور و قرائت احمد وفا قاری بین‌المللی همراه بوده که با استقبال حاضران روبرو شد.

مسئول تربیت و تعلیم ناحیه سپاه حاجی آباد در این مراسم اظهار داشت: پایبندی به قرآن این معجزه الهی سعادت همگان را تضمین می کند، که زمینه ساز خوشبختی بشر خواهد شد.

حاج اقا بهرامی مکتب قرآن را انسان ساز دانست و گفت: انسان ها در هر شرایط و هر لحظه باید با قران انس گرفته و تعالیم این معجزه الهی را سرلوحه کاری و رفتاری خود قرار دهند تا پیروزی در انتظار آنان باشد.

وی   تاکید کرد: قرآن چراغ و نور هدایت تمامی انسان هاست به همین سبب کسانی که با قرآن انس می گیرند به سعادت در دنیا و آخرت می رسند.

مسئول تربیت و تعلیم ناحیه سپاه حاجی آباد با اشاره به اینکه قرآن برای اهل معرفت و کرامت سراسر رحمت و برکت است، افزود: برای دستیابی به رمز و رموز بی حد و اندازه قرآن کریم باید با باطن آیات قرآن انس پیدا کنیم تا بتوانیم درک صحیحی از این کتاب آسمانی داشته باشیم.

بهرامی  درون و مفاهیم قرآن را برای انسان ها راهگشا دانست و گفت: شایسته است قرائت قرآن همراه با تدبر صورت گیرد و پس از تدبر باید به دستورات خداوند جامه عمل بپوشانیم.

وی ادامه داد: مسلمانان باید با چنگ زدن به ریسمان الهی که مصداق بارز آن قرآن کریم است، همواره از تفرقه و اختلاف پرهیز کنند.

این مراسم قرآنی همچنین با حضور فرماندار  مدیر حوزه علمیه شهرستان ْ جانشین سپاه  و مسئول حوزه نمایندگی سپاه حاجی آبادو جمعی از مسئولین و مردم ولایت مدار شهرستان همراه بود.

در این محفل قرانی  از حافظان قرآنی شهرستان حاجی آباد نیز تجلیل به عمل آمد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=67973

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.