جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه حاجی آباد با بیان اینکه امسال طرح قرارگاه تحول فرهنگی و اجتماعی محلات آسیب پذیر شهرستان اجرا می شود گفت: توجه به آسیب های اجتماعی در اولویت بسیج و سپاه است ...

جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه حاجی آباد با بیان اینکه امسال طرح قرارگاه تحول فرهنگی و اجتماعی محلات آسیب پذیر شهرستان اجرا می شود گفت: توجه به آسیب های اجتماعی در اولویت بسیج و سپاه است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پیارم حاجی آباد، بهزاد امامدادی جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه حاجی آباد  صبح امروز در مجمع بسیج شهرستان با بیان اینکه سپاه و بسیج یک نهاد مردمی بوده و نمی تواند غیر از آن باشد، گفت: یکی از مهم ترین اولویت های این نهاد توجه به آسیب های اجتماعی در مناطق آسیب پذیر شهرستان است.

وی با اشاره به این که طرح قرارگاه تحول محلات امروز در مجمع بسیج به رای گذاشته شد و با اکثریت ارا مورد استقبال قرار گرفت اظهار کرد: محور همه فعالیت های این طرح، در مسجد قرار دارد و امام جماعت مسجد به عنوان رئیس و فرمانده قرارگاه معرفی شده است.

امامدادی افزود: نمی توانیم شاهد باشیم جوانان و نوجوانان ما که ارزشمند ترین داشته های انقلاب اسلامی و کشور هستند، توسط آسیب های اجتماعی از جمله بیکاری و مواد مخدر از بین بروند.

وی بیان داشت: سپاه و بسیج حلال همه مشکلات نیست بلکه مدعی است که به آسیب های اجتماعی جامعه ورود کند و از مشارکت های مردمی و سایر دستگاه های اجرایی نیز کمک بگیرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=69340

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.