فرمانده انتظامی هرمزگان که برای حضور در مراسم تشییع پیکر پدرش عازم همدان بود در محور یزد دچار سانحه تصادف شد و همسر و محافظش جان باختند و وی نیز مجروح شد. به گزارش پیارم ؛ فرمانده پلیس راه هرمزگان عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سردار ملکی فرمانده انتظامی هرمزگان که در حال عزیمت ...

فرمانده انتظامی هرمزگان که برای حضور در مراسم تشییع پیکر پدرش عازم همدان بود در محور یزد دچار سانحه تصادف شد و همسر و محافظش جان باختند و وی نیز مجروح شد.

به گزارش پیارم ؛ فرمانده پلیس راه هرمزگان عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سردار ملکی فرمانده انتظامی هرمزگان که در حال عزیمت برای حضور در مراسم تشییع پیکر پدرش عازم همدان بود در محور یزد دچار سانحه تصادف شد و همسر و محافظش جان باختند و وی نیز مجروح شد.

علی اسفندانی افزود: این سانحه در بامداد امروز و در محور انار به یزد و در ۱۵ تا ۲۰ کیلومتری مسجد ابوالفضل(ع) رخ داده است که محافظ و همسر سردار ملکی در محل سانحه جان باختند اما سردار ملکی و دو دختر ایشان دچار جراحاتی می‌شود که به بیمارستان شهر یزد انتقال می‌یابند.

وی با بیان این که علت بروز سانحه در دست بررسی است، خاطرنشان کرد: تیمی از حفاظت پلیس راه یزد مأمور پیگیری علت دقیق بروز سانحه شده‌اند.

به گزارش پیارم سردار عزیزالله ملکی از ابتدای حضور در استان هرمزگان اقدامات وسیع و گسترده‌ای در زمینه توسعه امنیت عمومی و اجرای فرامین ویژه رهبر معظم انقلاب اسلامی در مبارزه با قاچاق کالا داشته است که دستاوردهای فراوانی در پی داشته و سطح امنیتی استان نیز ارتقای چشمگیری یافته است.

انتهای پیام/ی

برچسب ها :

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=56393

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.