امام جمعه حاجی آباد گفت: مبارزه با اسرائیل امنیت ساز برای جهان اسلام کشور عزیزمان است به تعبیر امام راحل (ره) این غده سرطانی اسرائیل باید از بین برود زیرا عامل همه نا امنی های منطقه اسرائیل است، ...

به گزارش پیارم، حجت الاسلام مختاری امام جمعه شهرستان حاجی آباد، در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن تسلیت شهادت امام علی (ع) و تشکر از حضور دندان شکن مردم ولایت مدار حاجی آباد در راهپیمایی روز قدس اظهار داشت: هر جا آزادی خواهی در جهان باشد فریاد مبارزه با ظللم و ستم سر می دهد این یک مبارزه استراتژیک برای وحدت مسلمانان در جهان در حال شکل گیری است.
امام جمعه حاجی آباد ادامه داد: جامعه اسلامی و جهان اسلام مبارزه با اسرائیل و دفاع از مردم مظلوم فلسطین فهماند که می شود در مقابل محکمترین خواسته استکبار جهانی ایستاد تمامی روسای جمهور امریکا در این شصت سال گذشته فریاد حمایت به تمام معنا را از اسرائیل همیشه سر دادند و بارها گفته اند که بزرگترین دغدغه ما حفظ اسرائیل است. پس می شود مهمترین خواست جهان استکبار را در مقابلش ایستاد.
حجت الاسلام مختاری افزود: مبارزه با اسرائیل امنیت ساز برای جهان اسلام کشور عزیزمان است به تعبیر امام راحل (ره) این غده سرطانی اسرائیل باید از بین برود زیرا عامل همه نا امنی های منطقه اسرائیل است، اگر داعش را در این منطقه به وجود می آوند و به جان مسلمانان می اندازند به خاطر حفظ امنیت اسرائیل است .
وی بیان داشت: امروز گروه های تروریستی و القاعده ای و اختلاف بین مسلمانان و مذاهب به به وجود می آید ریشه آن در حفظ امنیت اسرائیل است، اگر این غده سرطانی در منطقه نباشد منطقه امن و آرام خواهد شد.
امام جمعه حاجی آباد تصریح کرد: جهان اسلام با از بین رفتن اسرائیل روی آرامش خواهد دیدمبارزه با اسرائیل یک مبارزه امنیت ساز هم برای کشور ما و هم جهان اسلام است، این غده سرطانی نباید رها شود امروز به فلسطین فردا لبنان و پس فردا به سراغ ایران و دیگر کشورهای مسلمان خواهند رفت.
مختاری با بیان اینکه تهاجم فرهنگی و شبکه های ماهواره ای که برای ایران راه اندازی کرده اند همه اینها با پول های سهیونیسم ها است چقدر از طرح های استعماری که در عرصه سیاست در کشورهای اسلامی امروز دارد اجرا می شود پشت صحنه سهیونیسم ها هستند این ها با برنامه ریزی تام و تمام به سراغ اسلام آمده اند.
وی افزود: از برکات مبارزه با اسرائیل غاصب و نظام سلطه جبهه مقاومت در منطقه شکل گرفت امروزجبهه مقاومت به عنوان قوی ترین قدرت منطقه ای اسلامی که غرب را در منطقه به زانو در آورده است در دنیا مطرح است.
خطیب نماز جمعه حاجی آباد گفت: در مقابل استکبار جهانی باید ایستاد کما اینکه در فرمایشات مقام معظم رهبری هم در سالگرد امام راحل بر این نکته تاکید داشتند و فرمودند در مقابل استکبار جهانی باید مقاومت کرد و ایستادو راهی جزء مقاومت وجود ندارد.
مختاری در ادامه با اشاره به مذاکرات هسته ای و برجام افزود: ما با غرب بر سر میزمذاکره نشستیم و دست دادیم تفهاهم نامه نوشتیم ولی و اقدام به برجام یک طرفه بود و هیچ حاصلی برای کشور ما نداشت، دشمنان به هیچ کدام از تعهدالتشان عمل نکردند.
وی بیان داشت: در همین قضایای اخیر که آمریکا و اروپا تقسیم نقش کرده‌اند، دشمن می‌خواست یک برجام معیوب به ما تحمیل کند، یعنی هم تحریم‌ها را تحمل‌کنیم و هم از فعالیت هسته‌ای دست برداریم که این خواب آشفته‌ای بود؛ اقتدار ما سه عنصر اقتدار موشکی، نفوذ منطقه‌ای و فعالیت هسته‌ای است که کاربرد نظامی ندارد چراکه ما و فقه ما با کاربرد نظامی فعالیت هسته‌ای مخالف است.
استکبار جهانی با تحریم های ظالمانه و بدعهدی در قضیه برجام می خواهند ایران را ضعیف کنند ولی بدانند که اگر اسرائیل تکان بخورد در تیر رس رزمندگان عزیز ما است موشک های ایران رو به اسرائیل تنظیم شده است و با یک اشاره نابود خواهند شد.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=68154

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.