رئیس اداره تبلیغات اسلامی حاجی آباد گفت:ماهواره عقاید دینی و مذهبی را کمرنگ و یا بکلی از بین می برد و بیشتر آسیبهای اجتماعی نشات گرفته از ماهواره است. به گزارش پیارم، حجت الاسلام جلیل درویشی  ضمن عرض تسلیت ایام شهادت حضرت امام حسین (ع) در خصوص گسترش کیفی برنامه های فرهنگی و تبلیغی در مناسب ...

رئیس اداره تبلیغات اسلامی حاجی آباد گفت:ماهواره عقاید دینی و مذهبی را کمرنگ و یا بکلی از بین می برد و بیشتر آسیبهای اجتماعی نشات گرفته از ماهواره است.

به گزارش پیارم، حجت الاسلام جلیل درویشی  ضمن عرض تسلیت ایام شهادت حضرت امام حسین (ع) در خصوص گسترش کیفی برنامه های فرهنگی و تبلیغی در مناسب های مذهبی ودینی رهنمودهای لازم بیان و حضوربانوان فرهیخته و رایزنی جهت بهتر برگزار شدن برنامه ها بویژه در مدارس برای اجرای گفتمانهای دینی را خواستار شد.

وی طی سخنانی هدف از برگزاری این نشست با بانوان فرهیخته،آشنائی،ارائه مشکلات و تنگناها و اجرای برنامه هایی مفید و موثر جهت جلوگیری از ورود آسیب های اجتماعی در بین بانوان و خانواده ها عنوان کرد.

وی افزود: فرهیخته و فعال عرصه فرهنگ دینی از بین افردی انتخاب می شوندکه نسبت به وضعیت اجتماعی و فرهنگی و دینی منطقه خود آگاهی و برای نشرفضائل واخلاق اسلامی برنامه و ایده و دارای تعامل با مراکز فرهنگی و آموزشی ودینی در شهرستان هستند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی حاجی آباد افزود: اداره تبلیغات اسلامی از کلیه کسانی که طرح و برنامه جدیدی در ذهن دارند و اهل فکر هستند حمایت می کند.
حجت الاسلام درویشی تصریح کرد:تبلیغات اسلامی برمبنای منویات مقام معظم رهبری ،برای شرکت فعال زنان در عرصه فرهنگ دینی ساز و کار هایی را طراحی و به مرحله اجرا درآورده است.

وی در این نشست با بیان اینکه بسیاری از معضلات و آسیب های اجتماعی جامعه از خانواده نشأت می گیرد افزود: اگر امروز نتوانیم برای جامعه و خانواده ها تصمیم جدی برای مقابله با اینگونه آسیبها بگیریم دشمنان ساکت ننشستند و روز بروز با برنامه ها و ترفندهای مختلف افکار،عقاید نسل جوان ما را نشانه گرفته اند لذا بایستی جلوی دسیسه دشمن گرفت.

حجت الاسلام درویشی به موضوع ماهواره اشاره و خاطر نشان ساخت:ماهواره عقاید دینی و مذهبی را کمرنگ و یا بکلی از بین می برد و بیشتر آسیبهای اجتماعی نشات گرفته از ماهواره است و امیدواریم با حضور شما فرهیختگان در این جلسات و هم اندیشی ها بتوانیم مشکلات زنان و بانوان و خانواده ها را حل کنیم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=23982

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.