فرمانده سپاه حاجی آباد ، ماهواره را ابزار جنگ نرم دشمن علیه باورهای دینی مردم دانست و گفت: باید در سال اقتصاد و فرهنگ نسبت به فرهنگ‌سازی و آشنایی خانواده‌ها با تهدیدات دشمن اقدام کرد. به گزارش پیارم حاجی آباد :  سرگرد حجت امیری کیا بعد از ظهر امروز در جمع فرماندهان پایگاهای بسیج حوزه ...
فرمانده سپاه حاجی آباد ، ماهواره را ابزار جنگ نرم دشمن علیه باورهای دینی مردم دانست و گفت: باید در سال اقتصاد و فرهنگ نسبت به فرهنگ‌سازی و آشنایی خانواده‌ها با تهدیدات دشمن اقدام کرد.

img_8114_2

به گزارش پیارم حاجی آباد :  سرگرد حجت امیری کیا بعد از ظهر امروز در جمع فرماندهان پایگاهای بسیج حوزه المهدی (ع) هاشم آباد گفت: موضوع امروز و اصلی ما بحث در رابطه با دجال واره است، در گذشته سیستم قدیمی گوشی ها جاوا بود اما امروزه سیستم های اندروید بر روی گوشی ها و تلویزیون ها نصب شده است که نیاز به رسیور ندارد و با یک برنامه همه شبکه قابل رویت می شود. وی راه اصلی مقابله با ماهواره را خودسازی و تقویت بنیه تفکر دانست و تصریح کرد: ماهواره چاقویی برای بریدن دست ، پا و سر است و امروزه بی عفتی بدنه علمی دانشگاه ما را بدجوری گرفته است و انواع شبکه هایی که روی گوشی نصب می شوند و حتی عکس ها و فیلم ها و … با کمترین هزینه رد و بدل می شود. امیری تعداد کل شبکه های ماهواره ای را بیش از ۳۲ هزار شبکه دانست و ادامه داد: ۱۸ هزار شبکه در ایران قابل رویت است که ۱۴۶ شبکه فارسی زبان با روزانه تولید سه هزار ساعت برنامه فعالیت می کنند. سرگرد حجت امیری کیا به وجود انواع شبکه های ماهواره ای اشاره کرد و افزود: ۵۲۰ شبکه فیلم سینمایی ، ۱۷۰ شبکه سریال ، ۲۵۰ شبکه کودک و نوجوان ، ۳۸۰ شبکه موسیقی ، ۳۰۰ شبکه تبلیغ ادیان ساختگی ، ۲۳۵ شبکه مبتذل ، ۷۴ شبکه مد و لباس و لوازم آرایشی و یک هزار و ۲۰۰ برنامه و کلیپ غیر اخلاقی و تحریک کننده فعالیت دارند. وی راه های مقابله با دجال واره را پر کردن اوقات فراغت جوانان، هماهنگی و یکی شدن جریانات سیاسی با مردم، تقویت امید به آینده و حس خودباوری، برگزاری کرسی های آزاد اندیشی در مساجد، تقویت بُعد اعتقادی جامعه، افزایش سواد رسانه ای مردم و آشنایی آنان با سایت ها و وبلاگ ها موثر و مفید بیان کرد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=14641

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.