فرماندار حاجی آباد بر لزوم توجه مسئولان استانی به مددجویان کمیته امداد بخش احمدی تاکید کرد و گفت: خدمات بسیار مطلوب و قابل توجه از سوی این نهاد در این بخش انجام شده اما کافی نیست مسئولان استان با حمایت خیرین با مدیریت اصولی و صحیح برای محرومیت زدایی از مردم این منطقه همت گمارند. ...

فرماندار حاجی آباد بر لزوم توجه مسئولان استانی به مددجویان کمیته امداد بخش احمدی تاکید کرد و گفت: خدمات بسیار مطلوب و قابل توجه از سوی این نهاد در این بخش انجام شده اما کافی نیست مسئولان استان با حمایت خیرین با مدیریت اصولی و صحیح برای محرومیت زدایی از مردم این منطقه همت گمارند.

به گزارش پیارم، فرماندار حاجی آباد به همراه رئیس کمیته امداد و تعدادی از روسای دستگاههای اجرائی شهرستان حاجی آباد از چند خانواده تحت حمایت امداد روستای محروم جغان احمدی سرکشی به عمل آوردند و قول مساعدی از سوی فرماندار و مسئولین با همکاری کمیته امداد مبنی بر تامین هزینه احداث دو باب واحد مسکونی به ایتام و نیازمندان روستای جغان احمدی داده شد.
فرماندار حاجی آباد در دیدار صمیمانه با تعدادی از خانواده های تحت حمایت کمیته امداد اظهار داشت:بحمدلله مسئولین همیشه درصدد رفع مشکلات مردم بخش احمدی هستند و تا جایی که امکان دارد به مردم این بخش که جزء محرومترین نقاط شهرستان و استان به شمار می روند کمک خواهند کرد.
حمید جهانگیری با قدردانی از خدمات رئیس کمیته امداد حاجی آباد در بخش احمدی تصریح کرد:خدمات بسیار مطلوب و قابل توجه از سوی این نهاد در این بخش انجام شده اما کافی نیست باید با مدیریت اصولی و صحیح برای محرومیت زدایی از مردم این منطقه همه مسئولین و خیرین همت گمارند.
در ابتدای این نشست صمیمی که در منزل یکی از مددجویان روستای جغان احمدی انجام شد، رئیس کمیته امداد حاجی آباد ضمن قدردانی از حسن توجه فرماندار و مسئولین شهرستان و خیرین به اقشار محروم، گزارشی از فعالیتهای این نهاد در این بخش را تشریح کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=66372

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.