امام جمعه موقت شهرستان حاجی آباد گفت: لازمه کار دولت مردان خدمت صادقانه به مردمی است که همیشه بیش از انتظار با نظام همکاری می کنند، ایستادگی ملت ما بخاطر درس گرفتن از نهضت عاشورا است لذا این مردم شایسته خدمت هستند. ...

به گزارش پیارم، حجت الاسلام صادقی امام جمعه موقت شهرستان حاجی آباد، در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن تبریک هفته دولت اظهار کرد: امروز مسئولان ما باید روحیه‌ای مانند شهید رجایی داشته باشند، جنگ امروز دشمن اقتصادی و فرهنگی است ، ما باید با تاسی گرفتن از شهدا بتوانیم مشکلات‌مان را برطرف کنیم و برای مستضعفان عالم الگویی ارائه کنیم که خود به خود مستکبران راه زوال و جهنم در پیش بگیرند.
آنچه ملت شریف ایران از دولت انتظار دارند رفع مشکلات معیشت است و هرکجا مسئولان سلیقه ای عمل کردند حرکت ما در ان مسیر کند تر شد و این مسئله باعث شد کشور در مسیر پیشرفت با تاخیر پیش برود.
امام جمعه موقت حاجی آباد افزود:ما باید در همه زمینه ها گوش به فرمان مقام معظم رهبری باشیم زیرا ایشان هم دشمن شناس خوبی هستند و هم نقشه های دشمن را خوب تشخیص می دهند وهم می دانند که هدف از نگاه دشمن در هر برهه از زمان چیست، گاهی یک نگاه می تواند خیلی چیزها باشد.
صادقی بیان داشت: وظیفه ما این است که از بصیرت بالایی برخوردار و دوست و دشمن را به خوبی بشناسیم.
وی تصریح کرد: ما ملتی بصیر و پای کار داریم، همان طور که دیدیم در هشت سال دفاع مقدس ملت جلوتر از مسئولین در مقابل دشمن ایستادگی و از کشور دفاع کردند.
امام جمعه موقت حاجی آباد ادامه داد: مردم ما نه تنها در هشت سال دفاع مقدس در مقابل دشمن ایستادگی کردند بلکه در مقابله با پدیده شوم داعش که برای نابودی مسلمانان، اسلام و برای بر هم ریختن نظم ایران اسلامی به وجود آمده جانانه ایستادگی کردند.
صادقی، لازمه کار دولت مردان خدمت صادقانه به مردمی است که همیشه بیش از انتظار با نظام همکاری می کنند، ایستادگی ملت ما بخاطر درس گرفتن از نهضت عاشورا است لذا این مردم شایسته خدمت هستند.
وی تاکید کرد: همه مسئولین موظف هستند هرچه در توان دارند را برای خدمت به مردم به کار گیرند، مسئولین باید شبانه روزی به مردم خدمت کنند.
صادقی با اشاره به اینکه مسئولین شهرستان حاجی آباد تعامل خوبی با هم دارند افزود: تعامل مدیران شهرستان زبانزد خاص و عام است و نتیجه این تعامل خدمت به مردم و کارهای بسیار خوبی در حاجی آبادانجام شده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=64825

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.