فرمانده انتظامی شهرستان حاجی آباد از کشف ۲۴تن و ۴۶۰ کیلو گرم انواع کاغذ و مقوای گلاسه قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال توسط مأموران پلیس آگاهی شهرستان خبر داد. سرهنگ بیژن بارسالاری، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان حاجی آباد در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری پیارم اظهار کرد :ماموران پلیس آگاهی شهرستان حین کنترل خودروهای ...

فرمانده انتظامی شهرستان حاجی آباد از کشف ۲۴تن و ۴۶۰ کیلو گرم انواع کاغذ و مقوای گلاسه قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال توسط مأموران پلیس آگاهی شهرستان خبر داد.

سرهنگ بیژن بارسالاری، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان حاجی آباد در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری پیارم اظهار کرد :ماموران پلیس آگاهی شهرستان حین کنترل خودروهای عبوری “حاجی آباد – بند عباس” به یک دستگاه تریلر کشنده مشکوک و آن را متوقف کردند.

 

وی افزود: مأموران در بازرسی از تریلر، مقدار ۲۴ تن و ۴۶۰ کیلو گرم انواع کاغذ و مقوای گلاسه قاچاق کشف و یک متهم را در این زمینه دستگیر کردند.

 

فرمانده انتظامی شهرستان حاجی آباد با بیان اینکه ارزش کالای مکشوفه بنا به نظر کارشناسان ۱۰میلیارد ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: یکی از رسالت های نیروی انتظامی برقراری نظم و امنیت عمومی و مقابله با مخلان نظم و امنیت اقتصادی می باشد و پلیس با تمام توان و اقتدار در این راه گام برمی دارد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=68397

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.