به گزارش پیارم، شهرستان حاجی آباد از چند سال گذشته تا کنون برای تحقق اقتصاد مقاومتی گام های موثری برداشته است، آنچه در حال حاضر نیازمند کشور عزیزمان است و باید عزم ملی برای محقق شدن آن ایجاد شود، مسئله مهم اقتصاد مقاومتی است، یکی از افراد موفق و از پیشقراولان ورود به عرصه ی ...

به گزارش پیارم، شهرستان حاجی آباد از چند سال گذشته تا کنون برای تحقق اقتصاد مقاومتی گام های موثری برداشته است، آنچه در حال حاضر نیازمند کشور عزیزمان است و باید عزم ملی برای محقق شدن آن ایجاد شود، مسئله مهم اقتصاد مقاومتی است، یکی از افراد موفق و از پیشقراولان ورود به عرصه ی اقتصاد مقاومتی،محمدرضا اباذر نژاد جوان حاجی آبادی که توانسته است برای ۱۰ نفر اشتغال زایی کند.

محمدرضا اباذر نژاد کار آفرینی که در زمینه های تولید خیار سبز ، سبزیجات و گوجه فعالیت دارد در گفتگو با خبرنگار پیارم ، افزود: برای شروع با سرمایه ای ۲۵ میلیون با وام اقتصاد مقاومتی کار خود را در زمینه تولید خیار سبز و گوجه آغار کردم.

 

اباذر نژاد گفت: سال گذشته به دلیل اینکه در آمدی نداشتیم کاهش تولید محصول داشتیم اما الحمدالله امسال با دریافت وام اقتصاد مقاومتی افزایش تولید محصول داشتیم.

 

این کار آفرین خوش ذوق در زمینه های دیگری از قبیل تولید خیار ، سبزیجات، گوجه و فلفل … مشغول به فعالیت است.

 

وی ادامه داد: در حال حاضر نزدیک به ۱۸۰ متر گلخانه دارم که توانسته ام برای ۲ نفر به صورت مستقیم و ۸ نفر به صورت غیر مستقیم کار ایجاد کنم.

 

اباذر نژاد بیان کرد: شروع برداشت خیار از اسفندماه سال گذشته آغاز کردم و تا نیمه دوم اردیبهشت ماه ادامه پیدا کرد که ۱۰ تن برداشت کردیم که هر کیلو خیار به ارزش ۲۵۰۰ تومان بود.

 

این کار آفرین در ادامه اضافه کرد: ۳ تن سبزی ریحان برداشت کردم که قیمت هر کیلو سبزی ریحان ۵ هزار تومان به فروش رفت و در حال حاضر فصل کاشت نشاء فلفل و بادمجان و گوجه می باشد.

 

انتهای پیام/ی

 

برچسب ها :

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=62447

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.