مسئولان حراست از پرونده ای درباره سرمربی تیم استقلال اطلاعاتی در اختیار مدیرعامل باشگاه قرار داده اند که در خصوص ادامه همکاری وی را مردد کرده است. ریوالدو نامی است که در روزهای اخیر تقریبا هر زمان حرف از استقلال می‌شود آن را می شنویم. ماجرای ۸۰ هزار دلاری که گفته شده بود به این ...
پرویز مظلومی قلعه نویی در یک قدمی بازگشت به استقلال!
مسئولان حراست از پرونده ای درباره سرمربی تیم استقلال اطلاعاتی در اختیار مدیرعامل باشگاه قرار داده اند که در خصوص ادامه همکاری وی را مردد کرده است.
ریوالدو نامی است که در روزهای اخیر تقریبا هر زمان حرف از استقلال می‌شود آن را می شنویم. ماجرای ۸۰ هزار دلاری که گفته شده بود به این بازیکن پرداخت شده، باعث دلخوری هرایر مگویان، جاسم کرار و حتی ایوان پروپجیچ هم شد.

این بازیکنان پس از انتشار این خبر که ۸۰ هزار دلار به ریوالدو پرداخته اند، متوجه شدند که اگر باشگاه استقلال بخواهد، می تواند چنین ارقامی را هم پرداخت کند.

البته پس از گذشت حدود دو ماه از انتشار این خبر و پیرو قهر یک ماهه این برزیلی از تمرینات استقلال شرایط به شکلی دیگر رقم خورد تا اینکه ماجرا به “گم” شدن ۴۰ هزار دلار از همان مبلغ ختم شود! ۴۰ هزار دلاری که حالا کار را به آنجا کشانده که مسئولان باشگاه استقلال را بر آن داشته تا ساعت ۷:۳۰ روز سه شنبه، در وزارت ورزش به خاطرش تشکیل جلسه فوق العاده بدهند.

این ماجرا تا آنجا مهم و حیثیتی بوده که پای حراست وزارت ورزش، حراست فدراسیون فوتبال و معاونت حقوقی و انضباطی باشگاه استقلال را هم به این پرونده باز کند.

در چنین شرایطی اینکه مسئولان باشگاه استقلال با انتشار بیانیه‌ای خواستار پرداخته نشدن به این موضوع شده اند در نوع خود جالب است و گمانه زنی و شبهات نسبت به این موضوع را بیشتر هم می کند که چه لزومی دارد از رسانه‌ها بخواهند درباره این موضوع کند و کاو نکنند؟

توقع مسئولان باشگاه استقلال از رسانه ها برای نپرداختن به این مساله در شرایطی مطرح شده که مسئولیت رسانه در چنین مواردی سنگین تر هم می شود تا به حل هر چه زودتر و دقیق تر مساله کمک کند. واکاوی ماجرا و جستجو در این پرونده حتی می تواند مسئولان استقلال را برای بازگرداندن هر چه سریع‌تر این ۴۰ هزار دلار به حساب باشگاه کمک کند اما وقتی مسئولان باشگاه خواستار نپرداختن به این موضوع می‌شوند علامت های سوال بزرگتر می‌شوند.

ظاهرا این ماجرا تا آنجا پیش رفته که مسئولان حراست از پرونده ای درباره سرمربی تیم استقلال اطلاعاتی در اختیار مدیرعامل باشگاه قرار داده اند. اطلاعاتی که افشارزاده را به رغم گذشت ۷ هفته از شروع لیگ برتر در خصوص ادامه همکاری با پرویز مظلومی مردد کرده است.

مواردی که به نحوه جذب بازیکنان خارجی در تیم مس کرمان مربوط می شده. ضمن اینکه یک سال بیرون ماندن مظلومی از لیگ برتر و عدم مربیگری در تیم‌های خواهان جذبش (نفت مسجد سلیمان و پیکان) هم باعث تعجب بیشتر مدیرعامل کمتر فوتبالی باشگاه استقلال شده و به تردیدها دامن زده است.

پیرو این مسایل و فارغ از اینکه این ۴۰ هزار دلار حالا در حساب کیست و در چه مسیری هزینه شده، اخبار ضد و نقیضی هم از اتاق افشارزاده در وزارت ورزش به بیرون درز کرده که حکایت از بازگرداندن احتمالی امیرقلعه نویی دارد.

کسی که افشارزاده بیش از همه اعضای هیات مدیره پشت او ایستاد و همواره به واسطه کمک های همین فرد (ژنرال) در امور مالی و تجهیز کمپ استقلال از او به نیکی یاد می کرد، اما در همان برهه، افرادی مانند نجف نژاد (رییس هیات مدیره) درصدد آوردن منصوریان به استقلال بودند.

از سوی دیگر این روایت درباره امیر همواره نقل محافل بوده که او تیمی که خودش نبسته را هدایت نمی کند اما “تنها استثنا”یی که در این باره وجود دارد تیم “استقلال” است.

آخرین گمانه زنی ها درباره پرونده ۴۰ هزار دلار مفقوده این بود که ممکن است این رقم، حتی باعث تغییرات در کادر فنی آبی پوشان شود. دیروز محسن بزرگی معاون حقوقی باشگاه استقلال در این باره گفت: «۵ سال است که در باشگاه استقلال بدون دریافت حقوق کار کرده‌ام و از این نظر نه مدیون کسی هستم و نه دستم زیر ساتور است. حالا هم که افشارزاده رسما رسیدگی به این پرونده را به من تفویض کرده تا آخر پای آن می ایستم و خاطیان این پرونده را به جزای کارشان می رسانم. چون نمی خواهم کوچکترین خدشه ای به وجاهت مدیرعامل باشگاه استقلال وارد شود.»

روزنامه گل

 

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=46136

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.