به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پیارم ، در حاجی آباد در تیر و مرداد گرما به اوج  خود ۴۲ درجه بالای صفر رسیده است و علیرغم اینکه گرمای بی سابقه مردم را کلافه کرده، خاموشی های مداوم و قطعی های مکرر برق آن هم در ساعات اوج گرما بر شدت آن افزوده است. قطعی های ...

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پیارم ، در حاجی آباد در تیر و مرداد گرما به اوج  خود ۴۲ درجه بالای صفر رسیده است و علیرغم اینکه گرمای بی سابقه مردم را کلافه کرده، خاموشی های مداوم و قطعی های مکرر برق آن هم در ساعات اوج گرما بر شدت آن افزوده است.

قطعی های برق علاوه بر اینکه تحمل گرمای تابستان را برای شهروندان حاجی آبادی طاقت فرسا کرده و بسیاری از افراد خردسال و کهنسال را بخاطر گرمازدگی دچار مشکل شده اند، نوسانات برق موجب شده تا آن ها نگران خرابی لوازم برقی خانگی آن هم در این آشفته بازار گرانی باشند و البته این نگرانی مردم نیز کاملاً منطقی به نظر می رسد.

به دنبال افزایش قطعی برق در مناطق مختلف شهری و روستایی جمع زیادی از شهروندان و نانوایان شهرستان با مراجعه به دفتر خبرنگار پیارم در شهرستان ضمن انتقاد از طولانی شدن زمان خاموشی ها و عدم اطلاع رسامی دقیق و شفاف مسئولان امور برق شهرستان خواستار کاهش زمان قطعی برق و اطلاع رسانی دقیق در این خصوص شدند.

جمعی از شهروندان نیز طی تماس هایی با خبرنگار پیارم اظهار کردند:که به جهت عدم پاسخ دهی تلفن های خرابی برق شهرستان مجبور می شویم با دست کشیدن از کار و زندگی حضوری به امور برق مراجعه و از زمان قطعی برق مطلع می شویم.

شهروندان حاجی آبادی قسمتی از قطعی های برق شهرستان را ناشی از ضعف مسئولان امور برق دانسته و عدم مدیریت صحیح را از جمله دلایل نابسامانی ها در قطعی برق می دانند که امیدواریم مسئولان برق منطقه ای استان با نظارت دقیق نسبت به قطعی برق این شهرستان تجدیدنظر کنند.

آبسالان شهروند محدوده پارک عمر+ان  با انتقاد از اختلالات در شبکه توزیع برق که موجب نارضایتی مردم شده است، عنوان کرد: ساکنان محله ما هر روز چند ساعت برق نداریم و این موضوع نه نتها باعث اذیت شدن خودمان بلکه تمام مواد غذایی درون یخچال نیز خراب می شود.

نظری دیگر شهروند حاجی آبادی با اشاره به اینکه در روزگاری مردم حاجی آباد تنها با یک پنکه دستی تابستان را به سر می کرد، گفت: متاسفانه دمای هوای حاجی آباد تفاوت چندانی با مرکز استان نداشته و قطعی مکرر برق موجب کلافگی مردم، خانواده ام و نوزاد ۶ماهه ام می شود.

وی افزود: از مسئولان تقاضامندیم این مشکل را برطرف کنند.

وی افزود: پیگیری های ما از اداره برق همه مثل همیشه بی نتیجه مانده، زیرا تلفن این اداره در زمان قطعی برق، همیشه مشغول است و در برخورد با مسئولان برق این شهرستان، موضوع را به گردن برق منطقه ای می اندازند و عنوان می کنند که خود ما هم از زمان قطع برق بی اطلاع هستیم.

یادآور شد: آب شدن و فاسدشدن مواد غذایی موجود در یخچال‌های سوپرمارکت‌ها، لبنیاتی ها، فاسد شدن خمیر نانوایان، سوختن و یا نیم ‌سوز شدن دستگاه‌های برقی و خسارت‌ به واحدهای تولیدی، همه از تبعات قطعی‌ های بی ‌برنامه برق است.

قطعی برق طبق جدول زمانبندی صورت می گیرد

شجاعی رئیس اداره برق حاجی آباد در گفتگو با خبرنگار پیارم اظهار کرد: قطعی برق طبق جدول زمان بندی صورت می گیرد و هر محله در روز یک ساعت و نیم ما قعطی داریم.

شجاعی افزود: اداره برق همیشه پاسخگو شهروندان بود و از هیچ خدمت به شهروندان دریغ نکرده است ما در روزهایی که در شهرستان طوفان و بارندگی داریم این همه ساعت قطعی نداریم در روزهایی عادی طبق جدول زمانبندی قطعی صورت می گیرد.

وی بیان داشت: ما زمانبندی را به مردم اعلام کردیم و قطعی برق در همه جای ایران صورت می گیرد که این یک امر طبیعی است.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=68637

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.