قطعی مکرر خطوط ارتباطی و اینترنتی در مناطق مختلف شهرستان حاجی آباد که این روزها روند صعودی به خود گرفته؛ نارضایتی شدید شهروندان را از خدمات شرکت مخابرات در این شهرستان در پی داشته و آنان را به شدت کلافه کرده است. ...

به گزارش پایگاه خبری پیارم، در دنیای مدرن امروز اینترنت و تلفن جز جدایی ناپذیری از زندگی افراد جامعه شده است به گونه ای که در تمامی بخش های جامعه نیاز شدیدی به آن احساس و اینترنت به ابزاری فراگیر تبدیل شده و در همه سطوح و مکان ها مورد استفاده قرار می گیرد.

شهرستان حاجی آباد و بخش های آن منجمله فارغان و احمدی همیشه شاهد قطعی های مکرر تلفن همراه و اینترنت هستند و دو روز است که به مدت ده ساعت در شهرستان حاجی آباد تلفن و اینترنت قطع شده است.

عده ای از شهروندان حاجی آبادی با اظهار نارضایتی از وضعیت نامطلوب خدمات تلفن و اینترنت شرکت مخابرات افزودند: با توجه به اینکه امروزه تلفن و اینترنت به یک جزء جدا نشدنی زندگی تبدیل شده و از آنجائیکه زندگی، کار و امور کسب درآمد عده بی شماری از مردم به این وسیله ارتباطی وابسته است؛ قطعی مکرر تلفن و عدم رسیدگی بموقع درخصوص برطرف نمودن این مشکل، موج شدیدی از نارضایتی را در بین برخی از مشترکین ایجاد کرده است.

وی افزود: مردم برای تسهیل، رفاه و آرامش بیشتر در زندگی؛ خود را به وسایل ارتباطی مجهز کرده اند اما نحوه نامطلوب ارائه این خدمات از سوی شرکت مخابرات این شهروندان را با معضل جدی مواجه کرده و بر روی اعصاب آنان تاثیر منفی گذاشته است.

آسیب دیدگی کنداکتور علت قطعی چند ساعته خطوط ارتباطی در حاجی آباد

در همین رابطه حسن دیانت رئیس روابط عمومی اداره کل مخابرات استان هرمزگان در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پیارم، اظهار کرد: علت قطعی پنچ ساعته اینترنت ، شبکه تلفن همراه و ثابت شهرستان قطعی فیبر نوری در منطقه قطب آباد بوده است که یک شرکت راهداری آنجا کار می کرده و اطلاع از فیبر نوری مخابرات که در منطقه نداشته متاسفانه باعث قطعی این چند ساعته شده است.

وی افزود: قطعی های چند روز اخیر در شهرستان که در حال حاضر برطرف شده است به علت نوسانات برق و یکی از کنداکتورهای مرکز تلفن با مشکل روبه رو شده است و از ساعت ۸:۰۰ تا ۱۲ شب روز پنچشنبه ما در شهرستان قطعی تلفن همراه و اینترنت داشتیم.

وی در پایان با تاکید بر این مطلب که با تلاش شرکت مخابرات مشکل قطعی اینترنت شهرستان برطرف شده است، بیان کرد: همکاران ما در شرکت مخابرات همه تلاشان این است که خدمات مطلوبی به مشترکین ارائه کنند و اگر در برخی موارد شاهد بروز مشکلاتی هستیم به دلیل عوامل طبیعی و غیر قابل پیش بینی است.

نبود زیر ساخت مناسب مخابرات در استان هرمزگان

مهندس ابولقاسمی مدیر کل زیرساخت مخابرات استان هرمزگان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری پیارم اظهار کرد: قطعی اینترنت و تلفن همراه به مدت پنج ساعت در روز شنبه در حاجی آباد به دلیل آسیب دیدن فیبر نوری در مسیر قطب آباد  بوده که یک دستگاه لودر از راهداری برای ایجاد سیل بند و با توجه به اینکه المنت فیبر نوری را مشاهده ولی اقدام به کار کرده و فیبر را قطع کرده است .

ابولقاسمی افزود: ما برای اینکه مشکل برای فیبر های نوری که در مسیر داریم پیش نیاید به همه مدیران کل و استانداری نامه زده ایم که تمامی اروگانهایی که قرار است کار حفاری انجام بدهند با اداره کل زیرساخت هماهنگ ولی متاسفانه هیچ کدام زیر بار این موضوع نرفته و ما با مشکل مواجع شده ایم.

وی بیان کرد: اگر اداره راهداری قبل از حفاری و ایجاد سیل بند هماهنگ کرده بود شهروندان در این قطعی پنج ساعته دچار مشکل نمی شدند.

مدیر کل زیرساخت مخابرات استان هرمزگان تصریح کرد: ما بارها به دلیل حفاری فیبر نوری دچار آسیب شده است و بارها شکایت و درخواست کرده ایم ولی به دلیل عدم رسیدگی و اهمیت ندادن به موضوع  این مشکلات بوجود می آید که مسئولین زیر ربط باید همان طور که به مسائل دیگر اهمیت می دهند در این زمینه نیز فرهنگ سازی شود.

ابولقاسمی در خصوص اینکه قطعی روز پنجشنبه ربطی به اداره کل زیر ساخت نداشته افزود: از زمانی که مخابرات خصوصی شده است فقط به مواردی که برایش درآمد دارد اهمیت می دهد و مواردی که درآمدی ندارد خیلی مهم نیست و مخابرات باید برای نگهداری زیر ساخت هزینه کند که متاسفانه این کار را نمی کند.

وی یکی از مشکلات مخابرات را نبود زیر ساخت مناسب در شهرستان های استان هرمزگان اعلام  کرد و افزود: اداره مخابرات تا زمانی که مشکل زیر ساخت را حل نکند شهروندان شاهد این قطعی ها هستند،

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=68580

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.