قطار دوم تبریز- مشهد بالاخره پس از ۴۴ ساعت به مقصد رسید.   به گزارش پیارم به نقل از خبرگزاری فارس از تبریز، قطار دوم مسیر تبریز ـ مشهد که ساعت ۱۲:۵۰ روز پنج‌شنبه چهارم آذر‌ماه جاری با فاصله یک ساعت از قطار حادثه‌دیده از تبریز به سمت مشهد حرکت کرده بود و ساعت ۸ صبح ...

قطار دوم تبریز- مشهد بالاخره پس از ۴۴ ساعت به مقصد رسید.

 خبرگزاری فارس: قطار دوم تبریز- مشهد بالاخره بعد از 44 ساعت به مقصد رسید

به گزارش پیارم به نقل از خبرگزاری فارس از تبریز، قطار دوم مسیر تبریز ـ مشهد که ساعت ۱۲:۵۰ روز پنج‌شنبه چهارم آذر‌ماه جاری با فاصله یک ساعت از قطار حادثه‌دیده از تبریز به سمت مشهد حرکت کرده بود و ساعت ۸ صبح دیروز در ایستگاه گرداب متوقف شده بود، پس از ۱۲ ساعت بالاخره دیشب ساعت ۲۰ به سمت مشهد حرکت کرد.

این پایان ماجرا نبود بلکه این قطار بعد از حرکت دو ساعت در ایستگاه سبزوار به دلیل هواگیری متوقف شده و سپس حرکت کرد.

این گزارش می‌افزاید: قطار دوم تبریز – مشهد ساعت ۵٫۳۰ صبح امروز هم به دلیل خرابی دیزیل در ایستگاه نیشابور متوقف و بالاخره ساعت ۷٫۳۰ دقیقه به سمت مشهد دوباره حرکت کرد.

قطار دوم تبریز- مشهد که حدوداً ۳۲۰ مسافر داشت بالأخره دقایقی قبل وارد ایستگاه مشهد شد.

گزارش فارس حاکی است، روزهای پایانی ماه صفر مردم ایران به ویژه مردم آذربایجان را به یاد طلیعه‌ای از نور می‌اندازد که پرتو نور و رأفتش همواره به زندگی آنها روشنایی می‌بخشد.

آری؛ روز پایانی ماه صفر، ماه غم و اندوه اهل بیت عصمت و طهارت(ع) ماهی که اربعین حسینی در آن شعله می‌کشد و مصیبت وارده به اسرای کربلا را در چشم مسلمانان جلوه‌گر می‌کند؛ ماهی که رحلت پایه‌گذار دین اسلام و مظلومیت نوه او امام حسن مجتبی(ع) را آشکار می‌سازد.

این روزها مشهدالرضا حال و هوای دیگری دارد و عطر ولایت کوچه پس کوچه‌های شهر را مدهوش کرده است.

یا غریب‌الغربا؛ در ایام شهادت تو مشهد یکپارچه سیاه پوش و غرق در ماتم و عزا است، می‌دانی عشق به تو نه تنها با رگ و پوست مردم ایران عجین شده بلکه سبب شده تا دلدادگان تو از دیگر کشورها در این روز رو به سوی تو کنند.

پیشاپیش به این زائران می گویم زیارتتان قبول و به روح درگذشتگان قطار اول صلوات می‌فرستیم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=58895

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.