امام جمعه موقت حاجی آباد گفت: قصد امریکا از تصویب برجام تضعیف نظام جمهوری اسلامی ایران است خودشان هم اعلام کردند که ما اگر جنگ با ایران می کردیم نمی توانستیم موفق بشویم ولی با برجام ایران را ۱۵ سال به عقب به گزارش پیارم حاجی آباد، حجت الاسلام مختار صادقی امام جمعه موقت حاجی ...

امام جمعه موقت حاجی آباد گفت: قصد امریکا از تصویب برجام تضعیف نظام جمهوری اسلامی ایران است خودشان هم اعلام کردند که ما اگر جنگ با ایران می کردیم نمی توانستیم موفق بشویم ولی با برجام ایران را ۱۵ سال به عقب

به گزارش پیارم حاجی آباد، حجت الاسلام مختار صادقی امام جمعه موقت حاجی آباد در خطبه های نماز جمعه این هفته، ضمن دعوت همه مردم به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: کسانی که به درجه رفیع شهادت می رسند که پا روی خواسته های نفسانی خودشان گذاشته باشند و خداوند به آنها عزت می دهد مثل شهید حججی که مردم ایران با چه استقبالی جنازه این شهید بزرگوار را تشیع کردند و او نزد همه ما و خداوند عزیز است.

صادقی در ادامه افزود: شهید حججی انقلابی ایجاد کرد و این شهید بزرگوار در قبال اسلام و نظام احساس مسئولیت کرد و درسی به همه و دولت مردان و مسئولین داد که اگر در قبال کشور و نظاممان احساس مسئولیت کنیم، عزت نصیبمان می شود و خداوند عزت کم نظیری به ایشان داده است و این عزت می تواند شامل همه ما بشود اگر در قبال اسلام و نظام جمهوری اسلامی ایران احساس مسئولیت بکنیم.

وی بیان داشت: از صدر اسلام تا کنون خون های زیادی پای درخت اسلام ریخته شده است، لذا همه ما بایستی در مقابل این نظام الهی احساس مسئولیت کنیم که خون شهدای گرانقدر مان پایمال نشود.

امام جمعه موقت حاجی آباد در ادامه با اشاره به روز تربیت بدنی و ورزش افزود: ورزش یکی از ضروریات جامعه امروز است، خصوصا در بحث جوانان، زیرا رها کردن جوانان یعنی به فساد کشاندن انها ، اگر انها را سرگرم امور ورزشی نکنیم و ورزش گاه های ما مخروبه شده باشند و برای آنها هزینه نکنیم سر از اعتیاد  فساد در مشروبات الکلی در می آورند.

صادقی خطاب به مسئولین افزود: مسئولین باید در زمینه ورزش جوانان احساس مسئولیت کنند و جوانان ما به علت کمبود امکانات ورزشی سر کوچه ایستادند، ایستادن سر گوچه و صحبت کردن با چند تا دوست ناباب یهنی از راه خارج شدن در ضمن که می شود از پتانسیل ورزش استفاده کرد و آن را رها نکرد در برخی از محله برای یک توپ ورزشی با مششکل مواجه هستند.

وی افزود: باید مسئولین اهمیت ورزش را به جوانان تبعین کنند و به این جوان فهماند که این ورزش چه اثراتی می تواند روی جسم انسان اثر گذار باشد و از جلوگیری پیری زود رس، مرگ های نابهنگام، چربی قند ، سیستم دفاعی بدن و حافظه را قوی و باعث اعتماد به نفس و ادم را از افسردگی دور  می کند.

صادقی در ادامه در خصوص برجامی مطالبی را عنوان کرد و تصریح کرد:برجام هیچ گاه به فرجام نرسید اولا این مذاکره به صلاح و نفع کشور ما نبود زیرا نتیجه ان ازهمان اول مشخص بود زیرا مذاکره کردن با کسی که اعتقاد به قول و تعهد ندارد و برد و برد را در نظر نمی گیرد کار بیهوده ای است و دشمن شمشیر را از رو بسته است دیگر نشستن سر مذاره با همچین پدیده ای نتیجه ای حاصل نمی شود.

وی بیان داشت: قصد امریکا از تصویب برجام تضعیف نظام جمهوری اسلامی ایران است خودشان هم اعلام کردند که ما اگر جنگ با ایران می کردیم نمی توانستیم موفق بشویم ولی با برجام ایران را ۱۵ سال به عقب بردیم ولی عجیب این است که هنوز افرادی ههستند که با وجود همه خرابکاری های آمریکا هنوز دم از برجام می زنند و انسان در عقل سلیم انها شک می کند این قدر نتیجه پر واضع است.

امام جمعه موقت حاجی آباد گفت:دشمن هنوز دست از خباثت و دشمنی اش برنداشته است و رئیس جمهورش به صراحت اعلام می کند در قبال تصمیم های دولت قبلش هیچ احساس مسئولیتی نمی کند و مسئولین ما دیگر نباید با همچین شخصی بر سر میز مذاکره بنشینند.

صادقی افزود: با کمال تاسف ما چهار سال وقت یکی از دولت های مان را روی این کار گذاشتیم و با سرنوشت ۷۰ میلیون نفر صرف یک توافق بی پایه و اساس کردند این حق ناس و ظلم است باید مسئولین ما در قبال این  اعمالشان به درگاه خداوند متعال توبه بکنند و باید به نیروهای داخلی و توان درونی کشور تکیه می کردند برجام جز خسارت برای ما هیچ چیز نداشت و این برجام هیچ گاه به فرجام نرسید.

وی یادآور شد: نیروهای انقلابی ما همیشه به مسئولین این تذکر را می دادند ولی متاسفانه مورد ریشخند قرار می گرفتند این شد نتیجه مذاکره با دشمن قسم خورده ملت و نظام جمهوری ایران با توجه به اینکه نتیجه این مذاکره از اول مشخص بود.

 

وی در پایان ادامه داد:این همه هجمه ای که علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از ناحیه دشمن صورت گرفت، زیرا سپاه دیدش باز است و از همان اول دشمن را می شناسد و سپاه پاسداران که پاسدار انقلاب است باید بصیرت داشته باشد و آینده نگر باشد و همیشه هم متذکر می شدند ولی مسئولین گوش ندادند.

 

 

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=65583

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.