امام جمعه شهرستان حاجی آباد،قرآن کریم را برنامه ای کامل و جامع برای زندگی بشر معرفی نموده و بیان داشت : قرآن تنها کتاب آسمانی است که سعادت دنیوی و اخروی بشر را تضمین می کند به گزارش پیارم شهرستان حاجی آباد،حجت الاسلام مختاری در جمع دانش آموزان دبیرستان دخترانه نمونه حضرت فاطمه (س) ضمن تبریک ...

امام جمعه شهرستان حاجی آباد،قرآن کریم را برنامه ای کامل و جامع برای زندگی بشر معرفی نموده و بیان داشت : قرآن تنها کتاب آسمانی است که سعادت دنیوی و اخروی بشر را تضمین می کند

به گزارش پیارم شهرستان حاجی آباد،حجت الاسلام مختاری در جمع دانش آموزان دبیرستان دخترانه نمونه حضرت فاطمه (س) ضمن تبریک هفته قرآن ، عترت و نماز گفت : قرآن تنها کتاب آسمانی است که برنامه ای جامع و کامل برای زندگی بشر از سوی خداوند منان فرستاده شده است.

وی بیان داشت : این کتاب آسمانی سعادت دنیوی و اخروی بشر را تضمین نموده و در دنیای پراسترس امروز نسخه ای آرام بخش برای روح و روان انسان می باشد.

پدرمعنوی حاجی آباد فهم و درک قرآن کریم را مورد تاکید قرار داده و اظهار داشت : هرچند نگاه کردن به کلمات قرآنی و تلاوت آن باعث روشنی دل و دیده انسان می شوداما چنانچه تلاوت این کتاب آسمانی همراه با درک و فهم باشد،می تواند افقی روشن را برای آینده انسان ترسیم نموده و سعادت و خوشبختی را به ارمغان آورد.

امام جمعه از دانش آموزان خواست : روزانه تلاوت چند صفحه از این کتاب آسمانی را در دستور کار خود داشته باشند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان حاجی آباد نیز قرائت وحفظ قرآن مجید در مدارس را مورد تاکید قرار داده و یادآورشد : همیشه لازم است قبل از شروع هرکاری و بخصوص مطالعه دروس برای یادگیری ،چند آیه ای از این کتاب نورانی تلاوت گردد.

حسین اسماعیلی خاطرنشان کرد : قرائت قرآن و ادای نماز سپر دفاعی محکمی در مقابل دنیای پر تلاطم امروز می باشد.این مقام مسئول فعالیت های قرآنی دبیرستان نمونه حضرت فاطمه را رضایت بخش عنوان نموده و از پرسنل آموزشگاه خواست در راستای قرائت و درک و فهم قرآن کریم تلاش و همتی دوچندان داشته باشند.

نشست قرآن ، عترت و نماز با حضور امام جمعه شهرستان حاجی آباد و مدیر آموزش و پرورش این شهرستان در محل نمازخانه این آموزشگاه برگزار از چند تن از دانش آموزان فعال وبرتر قرآنی تجلیل به عمل آمد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=59484

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.