رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان حاجی آباد،فعالیت های ستاد اسکان فرهنگیان این شهرستان را رضایت بخش عنوان نموده و بیان داشت : ارائه خدمات مطلوب و برخورد خوب عوامل ستاد اسکان فرهنگیان این شهرستان باعث رضایت خوب میهمانان نوروزی شده است . به گزارش پیارم شهرستان حاجی آباد، حمید جهانگیری گفت : شهرستان حاجی آباد ...

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان حاجی آباد،فعالیت های ستاد اسکان فرهنگیان این شهرستان را رضایت بخش عنوان نموده و بیان داشت : ارائه خدمات مطلوب و برخورد خوب عوامل ستاد اسکان فرهنگیان این شهرستان باعث رضایت خوب میهمانان نوروزی شده است .

به گزارش پیارم شهرستان حاجی آباد، حمید جهانگیری گفت : شهرستان حاجی آباد به دلیل قرار گرفتن در مسیر سه راهی استانهای فارس،کرمان و هرمزگان هرساله پذیرای جمع کثیری از میهمانان نوروزی می باشد.

وی بیان داشت : آموزش و پرورش در خصوص ارائه خدمات اسکانی مطلوب و تکریم میهمانان نوروزی فعالیت های رضایت بخشی داشته است .

فرماندار شهرستان حاجی آباد اظهار داشت : همچنانکه در پروژه مهر تمامی ادارات شهرستان با آموزش و پرورش همکاری داشته اند، در زمینه ارائه خدمات بهتر و در خور شان فرهنگیان در کنار ستاد اسکان فرهنگیان آموزش وپرورش بوده ،با این ستاد همکاری خوبی خواهند داشت .

مدیر آموزش و پرورش از دیگر سخنرانان در این نشست نیز بیان داشت : موفقیت خوب آموزش و پرورش در زمینه اسکان میهمانان نتیجه هم دلی و همراهی خوب مسئولین ادارات شهرستان با آموزش و پرورش و بخصوص نگاه ویژه فرماندار به آموزش و پرورش می باشد.

حسین اسماعیلی یادآور شد : تعطیلات نوروز فرصت ارزشمندی را برای معرفی شهرستان فراهم آورده است .

وی افزود : در کنار ارائه خدمات اسکان به فرهنگیان عزیز برنامه های متنوع فرهنگی در خصوص معرفی بیشتر شهرستان به هموطنان عزیز در دستور کار می باشد.

نشست شورای آموزش و پرورش با حضور فرماندار، مدیرآموزش و پرورش و سایر اعضاء در محل سالن کنفرانس مدیریت آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد

برچسب ها :

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=61405

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.