مدیر آموزش و پرورش شهرستان حاجی آباد فعالیت های سازمان دانش آموزی را در برگزاری هرچه باشکوه تر مناسبت های ملی و مذهبی رضایت بخش توصیف کرد. به گزارش پیارم شهرستان حاجی آباد،مهدی سالاری گفت : سازمان دانش آموزی به عنوان بازوی توانمند آموزش و پرورش درحوزه تربیتی فعالیت های ارزشمند و چشمگیری داشته است ...

مدیر آموزش و پرورش شهرستان حاجی آباد فعالیت های سازمان دانش آموزی را در برگزاری هرچه باشکوه تر مناسبت های ملی و مذهبی رضایت بخش توصیف کرد.

IMG-20160516-WA0008

به گزارش پیارم شهرستان حاجی آباد،مهدی سالاری گفت : سازمان دانش آموزی به عنوان بازوی توانمند آموزش و پرورش درحوزه تربیتی فعالیت های ارزشمند و چشمگیری داشته است .وی بیان داشت : حضورگسترده و با شور و نشاط دانش آموزان در برگزاری مناسبت های ملی مذهبی و همچنین در فعالیت های گروهی قابل ستایش است که این حضور حاصل تلاش و تعامل خوب سازمان دانش اموزی با حوزه پرورشی آموزش و پرورش می باشد.

مهدی سالاری اظهارداشت : رشد تکنولوژی و علم بخصوص در حوزه ارتباطات هرچند رفاه انسانها را دوچندن نموده اما این رشدوپیشرفت به عنوان ابزاری برای نفوذ فرهنگی و جنگ نرم مورد استفاده کشور های استعمارگر قرار گرفته و کشور ما از جمله کشورهایی است در این خصوص مورد هجمه های شدید واقع شده است.

سالاری افزود : رسالت سازمان دانش اموزی در خنثی نمودن و مبارزه با این هجمه ها بسیار مهم و حساس می باشد.

این مقام مسئول افزود : حضور فعال سازمان دانش آموزی در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی ضرورتی غیر قابل انکار می باشدکه لازم است مدیران مدارس ،معاونین و مربیان پرورشی طبق برنامه های سازمان دانش آموزی در این عرصه حضوری پررنگ تر داشته باشند.

 در راستای تقدیر از فعالیت های سازمان دانش آموزی نشستی با حضور مدیر آموزش و پرورش ، رئیس سازمان دانش آموزی و معاونین و مربیان پرورشی در محل دفتر رئیس اداره آموزش و پرورش برگزار و از فعالان حوزه سازمان دانش اموزی تقدیر به عمل آمد.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=54739

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.