به دنبال گشترده شدن عزل و نصب ها، قرار است یکی از اعضای حزب منحله مشارکت، در یکی از کارخانجات صنعتی مهم کشور که در اراک واقع شده است مسئولیت گرفته و از اعضای هیئت مدیره این شرکت شود. به گزارش خبرنگار پیارم به نقل از  راه دانا، نزدیک به دو سال از عمر دولت یازدهم ...

به دنبال گشترده شدن عزل و نصب ها، قرار است یکی از اعضای حزب منحله مشارکت، در یکی از کارخانجات صنعتی مهم کشور که در اراک واقع شده است مسئولیت گرفته و از اعضای هیئت مدیره این شرکت شود.

image137086

به گزارش خبرنگار پیارم به نقل از  راه دانا، نزدیک به دو سال از عمر دولت یازدهم می‌گذرد؛ اما با این حال همچنان جریان عزل و نصب های اتوبوسی همچنان ادامه داشته و حتی به لایه های بسیار زیرین دولت هم رسیده است.

در این میان قرار است یکی از اعضای حزب منحله مشارکت، در یکی از کارخانجات صنعتی مهم کشور که در اراک واقع شده است مسئولیت گرفته و از اعضای هیئت مدیره این شرکت شود.

بر اساس این گزارش،‌ این فرد از سوی دفتر مرکزی این کارخانه در تهران و فردی به نام “ک” برای این سمت معرفی شده است.

این فرد علاوه بر گرایشات افراطی اصلاح طلبی دارای سوابق منفی متعدد بوده و در جندین دوره از انتخابات مجلس و شوراها رد صلاحیت شده است.

وی پیش از این در یکی از کارخانجات این استان مشغول به فعالیت بوده که از سمت خود عزل شده است؛چرا که در برگزاری جشن‌ها و همایش‌هایی که طی آن به نهادهای انقلابی و علما توهین شده است، نقش عمده ای داشته است.

در آمد این شرکت بسیار بالا و ۲۰ درصد آن مربوط به سهام عدالت بوده که به نظر می رسد در صورت نفوذ افراد افراطی در این شرکت، احتمال استفاده از درآمدهای این شرکت در راستای تبلیغات برای این جریان‌های خاص بیشتر می شود.

انتهای پیام/ 

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=24254

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.