سروان محمد میرزاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه حاجی آباد در گفت وگو با خبرنگار پیارم اظهار کرد: با توجه به ضایعه بزرگ وغمناک زلزله کرمانشاه سپاه ناحیه حاجی آباد یک کانتینر اقلام مورد نیاز از جمله آب معدنی ،خرما،بخاری،پتو و مواد خوراکی را برای مصرف مردم شریف استان کرمانشاه ،شهرستان دالاهو،دهستان زرده که  عنوان ...

سروان محمد میرزاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه حاجی آباد در گفت وگو با خبرنگار پیارم اظهار کرد: با توجه به ضایعه بزرگ وغمناک زلزله کرمانشاه سپاه ناحیه حاجی آباد یک کانتینر اقلام مورد نیاز از جمله آب معدنی ،خرما،بخاری،پتو و مواد خوراکی را برای مصرف مردم شریف استان کرمانشاه ،شهرستان دالاهو،دهستان زرده که  عنوان منطقه هدف استان هرمزگان مشخص گردیده ارسال نموده است.

وی افزود: با برنامه ریزی های صورت گرفته یک گروه جهادی ۱۲ نفره با سرپرستی فرمانده حوزه شهری امام رضا(ع) از این شهرستان  برای کمک وخدمات رسانی به این منطقه اعزام شده و چند روزی هست که فعالیت خود را در این راستا ادامه می دهد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه حاجی آباد اظهار کرد: این گروه جهادی دو روز پیش به منطقه اعزام شده و پس از ورودو نیاز سنجی بین مردم نسبت به رفع مشکلات آنها در زمینه های مختلف اقدام کرده که خوشبختانه تا کنون در راستای امداد رسانی توفیقاتی حاصل شده است.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=66627

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.