قائم مقام ستاد امر به معروف استان هرمزگان گفت: فعالان فضای مجازی و رسانه‌های اینترنتی و خبرگزاری‌ها در صف اول مقابله با تهدیدات نرم دشمنان قرار دارند و باید با تولید محتوای فاخر در این عرصه مشارکت کنند.  به گزارش پیارم به نقل از  خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت‌الاسلام محمدرضا اسماعیلی عصر امروز در جمع ...

 قائم مقام ستاد امر به معروف استان هرمزگان گفت: فعالان فضای مجازی و رسانه‌های اینترنتی و خبرگزاری‌ها در صف اول مقابله با تهدیدات نرم دشمنان قرار دارند و باید با تولید محتوای فاخر در این عرصه مشارکت کنند.

 به گزارش پیارم به نقل از  خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت‌الاسلام محمدرضا اسماعیلی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دشمنان به دنبال ضربه زدن به کیان انقلاب اسلامی از طریق ایجاد شبهه در باورهای دینی، اعتقادی و مذهبی مردم هستند تا با کم‌رنگ کردن نقش و تأثیر این باورها در وجود انسان‌ها، بتوانند فرهنگ غربی خود را به ملت ایران تحمیل کنند.

وی تصریح کرد: دنیای امروز دنیای توسعه رسانه‌های دیجیتال و گسترش ابزارهای اجتماعی و رسانه‌های آنلاین است که به سرعت مسائل و موضوعات مختلف را تحلیل کرده و به انتشار می‌رسانند و لذا باید در انتشار محتوای فاخر بخصوص در زمینه امر به معروف و نهی از منکر یک حرکت عمومی منسجم شکل بگیرد.

قائم مقام ستاد امر به معروف استان هرمزگان با اشاره به حجم وسیع مطالب منتشره در طول روز در فضای مجازی، از فعالین این حوزه در استان خواست تا با همکاری ستاد امر به معروف و با سرلوحه قرار دادن برنامه‌های کلان نظام بخصوص فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در حوزه فضای مجازی، نسبت به تولید محتوای مناسب در این عرصه کمک کنند.

اسماعیلی ادامه داد: توسعه اندیشه اسلامی مبتنی بر اخلاق و معنویت در سطح جامعه یک ضرورت برای رشد و پیشرفت جامعه اسلامی است و هر فردی که در فضای مجازی رسانه‌ای در اختیار دارد باید بداند که نسبت به فضای فکری جامعه مسؤول است.

وی، فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه را نشأت گرفته از احساس مسؤولیت اجتماعی در قبال مسائل مختلف دانست و خاطرنشان کرد: باید تفکرات صحیح را در جامعه اشاعه و از طرح موضوعاتی که باعث ناامیدی و یا بدبینی مردم نسبت به نظام و انقلاب می‌شود، خودداری کرد.

قائم مقام ستاد امر به معروف استان هرمزگان از فعالیت خبرگزاری‌های استان در پوشش مناسب سخنان آیت‌الله نعیم‌آبادی نماینده ولی فقیه در استان در مراسمات مختلف و از جمله در نماز جمعه، تصریح کرد: رسانه‌ها در پیشانی اصلی فرآیند اطلاع‌رسانی در کشور هستند و فعالیت به موقع و مستمر آنها بر دیگر حوزه‌های تخصصی در فضای مجازی نیز اثرگذار است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=57824

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.