امام جمعه حاجی‌آباد با اشاره به اينكه فساد، باور مردم به نظام و انقلاب را تغيير می‌دهد گفت: سربازان امام زمان بايد در مبارزه با فساد جدی تر عمل كنند، جريان‌های اصلی فساد را در جامعه كشف و با آنان برخورد قاطع كنند. ...

حجت‌الاسلام روح الله مختاری ظهر امروز در خطبه‌های عبادی و سیاسی جمعه این هفته ضمن تبریک اعیاد‌ شعبانیه تصریح کرد: این سه مولود شعبان، انقلاب بزرگی برای مسلمانان در کربلا رقم زدند و اسلام را زنده کردند و توطئه‌ای را که دشمن برای از بین بردن انقلاب پیغمبر اکرم طرح‌ریزی کرده بود توانستند خنثی کنند.

وی افزود: بعد از انقلاب پیغمبر‌اکرم(ص) و بعثت‌ نبی مکرم‌ اسلام و با شکل‌گیری حکومت اسلام و توسعه‌ قلمرو‌ امت‌ اسلامی و شکوفایی اقتصاد مسلمانان، کم کم دشمنان قسم‌خورده اسلام به این باور رسیدند که در مقابل اسلام نمی‌توانند زیاده‌خواهی کنند لذا از سر‌تسلیم و اسلام ظاهری و با نفوذ بر باورهای مردم و تغییر نگاه نخبگان جامعه درصدد برآمدند تا چهره اسلام ناب‌محمدی را خدشه‌دار کنند اما همه نقشه‌های شوم آنها نقش برآب شد.

 مختاری خطر نفوذ و تغییر را از دیگر تهدیدات بعد از رحلت پیغمبر‌خدا عنوان کرد و افزود: قیام امام حسین(ع) و امام سجاد(ع) از ارکان قیام و نهضت‌ اسلامی برای جبهه نفاق و نفوذ بعد از رحلت پیامبر عظیم الشان اسلام بود و سنت پیغمبر خدا(ص) با تلاش مجاهدانه این دو امام احیاء شد، سنت‌های غلط کنار رفت و قیام نهضت‌اسلامی برپا شد.

امام جمعه حاجی‌آباد تصریح کرد: امروز انقلاب اسلامی ایران که برخواسته از نهضت عاشورا و  امامت و ولایت است بحمدلله روز به روز در حال پیشرفت همه جانبه است و دشمن پس از شکست در عرصه‌های مختلف نظامی و غیره به دنبال نفوذ در جامعه مسؤولان کشور، تغییر نگاه مسؤولان از خدمت مقدس به اشرافی‌گری است و این مسئله در دوران اسلام هم خود را نشان داد و این خطر نیز امروز جامعه اسلامی و انقلاب را در برگرفته است.

وی با اشاره به سخنان مقام‌ معظم‌ رهبری که در جمع سربازان گمنام امام‌ زمان(عج) اظهار داشت: معظم‌له در این دیدار خطر نفوذ دشمن را یادآور شدند و وزارت‌اطلاعات را چشم بینا و بیدار نظام‌اسلامی در جنگ اطلاعاتی که جبهه وسیع دشمنان علیه نظام براه انداختند خطاب کردند.

مختاری با بیان این که نمی‌شود گفت مسؤولانی که تصمیم غلط می‌گیرند به دنبال خیانت به نظام اسلامی هستند افزود: دشمن درصدد نفوذ فکری و فرهنگی مسؤولان برآمد و  با آماده کردن زمینه‌های تغییر باورها آن را بوجود آورد تا تصمیم‌سازی‌ها به گونه دیگری در اذهان یک مسؤول رقم بخورد.

امام جمعه حاجی‌آباد عنوان داشت: دستگاه‌های‌اطلاعاتی درچارچوب نظام‌اسلامی حرکت می‌کنند و با تغییر دولت‌ها در دیگر کشورها نگاه‌های مردم به دستگاه‌های اطلاعاتی تغییر نمی‌کند و در کشور ایران هم باید این نگاه بهتر از گذشته تداوم پیدا کند، مردم باید قدردان خدمات سربازان گمنام امام‌زمان باشند.

 امام‌جمعه حاجی‌آباد یادآور شد: در دستگاه۷های‌اطلاعاتی، جناح‌بازی و حزب‌بازی نیست، جناح وزارت اطلاعات جناح انقلاب و حرکت در مسیر انقلاب است و این سربازان امام زمان باید در مبارزه با فساد جدی‌تر عمل کنند، جریان‌های اصلی فساد را در جامعه باید کشف و با آنان برخورد قاطع کرد زیرا فساد، باور مردم به نظام و انقلاب را تغییر می‌دهد.

خطیب جمعه این هفته حاجی‌آباد خاطرنشان ساخت: مسؤولی که در دهه شصت همه دغدغه‌اش خدمت به جامعه بود و ساده‌زیستی از سر و رویش می‌بارید امروز در فکر پر کردن جیب خودش و اطرافیانش است، دشمن با تغییر باورها، ارزش‌هایش را تغییر داد و بار سنگینی امروز بر دوش سربازان گمنام‌ امام‌ زمان و اطلاعات است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=67719

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.