امروزه اعتیاد مشکل بزرگ جوامع است و خساراتی که این معظل اجتماعی به جا می گذارد بسیار زیان بار است زیرا نیروی جوان را از چرخه تولید خارج می کند و جسم و روان را به وابسته می کند. به گزارش پیارم حاجی آباد به نقل از شبکه اطلاع رسانی هرمز  سالهاست که برخی از ...

امروزه اعتیاد مشکل بزرگ جوامع است و خساراتی که این معظل اجتماعی به جا می گذارد بسیار زیان بار است زیرا نیروی جوان را از چرخه تولید خارج می کند و جسم و روان را به وابسته می کند.

64287_142

به گزارش پیارم حاجی آباد به نقل از شبکه اطلاع رسانی هرمز  سالهاست که برخی از مغازه داران بازارهای قشم به دور از چشم مسئولین اقدام به فروش قرص های روانگردانی از قبیل ترامادول ، متادون در دونوع شربت و قرص ، کلونازپام و … می کنند .

این غرفه داران به بهانه ای از قبیل اجاره بهای بالا مغازه ها در مجتمع های جزیره اقدام به فروش قرص های روانگردان می کنند که علاوه بر جوانان سلامت جامعه را هم هدف قرار داده است.

برای روشن شدن واقعیت این امر کنار یکی از این لوازم آرایشی ها معرفی شده در یکی از بازارهای  شهرستان به انتظار نشستیم.

حوالی ساعت ۹:۵۰ صبح چند مشتری به دنبال خرید قرص روانگردان منتظر صاحب مغازه لوازم آرایشی بودند.

با آمدن صاحب مغازه ما هم به همراه مشتریان وارد مغازه شدیم، از آنجا که ما برای فروشنده غریبه بودیم به دنبال دست به سر ما بود که درهمین هنگام  دختر جوانی وارد مغزه شد و با اعتراض به فروشنده گفت:شما به جای قرص ترامادول،  قرص دیگری به من داده اید.

صاحب مغازه که دیگر دستش رو شده بود از پشت ویترین قرص مورد نظر را خانم جوان داد.

این فروشنده مشتی از خروار است که  از وجود دانشجویان سوء استفاده کرده و جوانان را به سمت استفاده از مواد اعتیاد آور کشانده اند به طوری که فروشگاههای لوازم آرایشی ها از دانشجویان و پسران جوان پر شده است.

امید می رود که مسئولین و سازمان های متوالی سبت به این مسائل جلوگیری از این خطر اجتماعی اقدام کنند.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=24563

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.