فرماندار حاجی اباد در همایش دهیاران و شوراهای اسلامی شهر و روستا بر ضرورت فرهنگ‌سازی مصرف بهینه آب تاکید کرد. به گزارش پیارم حاجی آباد، حمید جهانگیری گفت: دهیاران و شورای اسلامی روستاها باید مردم را از بحران کم‌آبی آگاه کنند. وی در این جلسه با بیان اینکه در اکثر نقاط استان با چالش‌های کمبود ...

فرماندار حاجی اباد در همایش دهیاران و شوراهای اسلامی شهر و روستا بر ضرورت فرهنگ‌سازی مصرف بهینه آب تاکید کرد.
به گزارش پیارم حاجی آباد، حمید جهانگیری گفت: دهیاران و شورای اسلامی روستاها باید مردم را از بحران کم‌آبی آگاه کنند.

وی در این جلسه با بیان اینکه در اکثر نقاط استان با چالش‌های کمبود آب مواجه هستیم افزود: دهیاران و شورای اسلامی روستاها باید مردم را از بحران کم‌آبی آگاه کنند و فرهنگ‌سازی در میان خانواده‌ها می‌تواند به مسائل و مشکلات مصرف بهینه و اصلاح الگوی مصرف کمک کند و نیازمند همکاری همه مردم و مسؤولان محلی در این زمینه هستیم.

فرماندار حاجی آباد با تاکید بر استفاده از آبیاری نوین و پرهیز از آبیاری سنتی در بخش کشاورزی اظهار داشت: با توجه به کاهش بارندگی در سال‌های اخیر و کمبود بی‌آبی در مناطق مختلف استان باید مسؤولان به بخش‌های کشاورزی در مناطق روستائی ورود پیدا کنند و خسارت‌های ناشی از آبیاری سنتی و هدررفت و کمبود منابع آب، برداشت بی‌رویه از این منابع خدادادی را برای مردم بیان کنند.

جهانگیری همچنین در خصوص رفع موانع و مشکلات روستاها ازجمله؛ راه، برق، تلفن و… مواردی را بیان کرد و از مسؤولان دستگاه‌ها، به‌ویژه دهیاران و شوراهای اسلامی درخواست کرد: با توجه به اینکه در اسلام خدمت به مردم ثواب و برکات زیادی به همراه دارد از فرصت‌های به‌وجود آمده نهایت استفاده را ببرند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=56547

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.