مدیر کل اداره ارشاد اسلامی استان هرمزگان گفت:فرهنگ زیر بنای همه شاخص های توسعه پایدار است اگر در سیاست فرهنگ اسلامی نباشد نتیجه آن می شود داعش و در اقتصاد هم اگر فرهنگ اسلامی نباشد، فساد و اختلاس بوجود می آید. به گزارش پیارم، درویش نژاد مدیر کل اداره ارشاد اسلامی استان هرمزگان در جلسه ...

مدیر کل اداره ارشاد اسلامی استان هرمزگان گفت:فرهنگ زیر بنای همه شاخص های توسعه پایدار است اگر در سیاست فرهنگ اسلامی نباشد نتیجه آن می شود داعش و در اقتصاد هم اگر فرهنگ اسلامی نباشد، فساد و اختلاس بوجود می آید.

به گزارش پیارم، درویش نژاد مدیر کل اداره ارشاد اسلامی استان هرمزگان در جلسه تودیع و معارفه رئیس اداره ارشاد اسلامی ضمن تبریک عید امامت و ولایت امام دوازدهم اظهار کرد: ولایت مداری بسیجیان یک جریان عملی و کاربردی است که نمونه آن دفاع مقدس می باشد.

درویش نژاد  افزود:  اگر با دید عملی به بسیج نگاه کنیم بسیج نفس مطمئنه ای است که جلوه وضوح آن در دفاع مقدس خودش را نمایان کرد و بسیج یک انسجام و تشکل با همه زوایه اخلاقی اجتماعی است.

وی بیان داشت: اگر ما معتقدیم که این نظام باید زمین ساز ظهور باشد باید با تفکر بسیجی پیش برویم.

: فرهنگ یک جریان پایدار است و مثل هوا می باشد اگر هوا پاک باشد نفس کشیدن راحت می باشد اگر آلود نفس کشیدن هم سخت می باشد و هر چه فرهنگ سالم تر، جامعه زودتر به توسعه پایدار می رسد اگر ما در جامعه برپایه مبانی علمی فرهنگی امامان و اسلام پیش برویم جامعه مان رشد خواهد کرد.

درویش نژاد بیان داشت:فرهنگ زیر بنای همه شاخص های توسعه پایدار است اگر در سیاست فرهنگ اسلامی نباشد نتیجه آن می شود داعش و در اقتصاد هم اگر فرهنگ اسلامی نباشد، فساد و اختلاس بوجود می آید.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان یکی از معضلات جامعه امروز را مسئله فرهنگی عنوان کرد و افزود: در دولت دوازدم تاکید بر اجرای فرهنگ دینی و ملی بر پایه اندیشه ورزی حول محور قرآن تاکید شده است و همه ما باید به سمتی حرکت کنیم که شاخصه ای اخلاقی رو به رشد باشد زیرا توجه به فرهنگ لازمه کار است.

براساس این گزارش حمید خراسانی مدیر ارشاد اسلامی حاجی آباد تودیع و برادر قاسم زاده سکان اداره ارشاد اسلامی حاجی آباد را بر عهده گرفت.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=66167

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.