فرمانده سپاه حاجی آباد و جمعی از پاسداران شهرستان با فرماندار جدید این شهرستان دیدار کردند. به گزارش پیارم، دراین دیدار فرماندهی سپاه حاجی اباد ضمن تبریک انتصاب حمید جهانگیری به عنوان فرماندار جدید حاجی آباد, بر لزوم خدمت رسانی صادقانه به مردم تاکید کرد. سرهنگ امیری کیا بیان داشت: خدمت در نظام مقدس جمهوری ...

فرمانده سپاه حاجی آباد و جمعی از پاسداران شهرستان با فرماندار جدید این شهرستان دیدار کردند.

IMG_0096

به گزارش پیارم، دراین دیدار فرماندهی سپاه حاجی اباد ضمن تبریک انتصاب حمید جهانگیری به عنوان فرماندار جدید حاجی آباد, بر لزوم خدمت رسانی صادقانه به مردم تاکید کرد.

سرهنگ امیری کیا بیان داشت: خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی را توفیق الهی دانسته و بر لزوم خدمت رسانی صادقانه به مردم تاکید کردند.

فرمانده سپاه حاجی آباد با اشاره به دامنه نفوذ و گستردگی نیروهای بسیج در منطقه گفت: سپاه با توجه به حجم بالای مخاطبین و جامعه هدف که در اختیار دارد آماده همکاری هرگونه مساعدت در زمینه های مختلف اعم از محرومیت زدایی، اجرای سیاست اقتصاد مقاومتی و سایر موارد با سایر نهادهای دولتی است.

وی همچنین اتحاد و تعامل دستگاه های اجرایی مخصوصا شورای تامین شهرستان را در پیشبرد اهداف عالی نظام موثر دانست و خاطرنشان کرد که ، هدف همه ما در مجموعه های مختلف یکی بوده و آنهم ترقی و آبادانی کشور است که لازمه آن اتحاد و همدلی لست.

در ادامه جهانگیری  فرماندار جدید حاجی آباد نیز با اذعان به نقش سپاه و بسیج در عمران و آبادنی کشور گفت: نقش بی بدیل و سازنده سپاه در عرصه های مختلف بر کسی پوشیده نیست و در اجرای سیاست های کلی نظام تعامل و همبستگی حرف اول را می زند.

فرماندار حاجی آباد از حضور پاسداران در مراسم معارفه تشکر نموده و تأکید کرد: سپاه و بسیج بازوان نظام و دولت بوده و فرهنگ سازی بهتر در سطح شهرستان با همکاری بسیج به بهترین نحو ممکن انجام خواهد شد.

وی در ادامه اظهار داشت : شرط اینکه انقلاب اسلامی با قدرت باهمان شعارها و ارزشهایی که برای آن بوجود آمد راه خودرا ادامه دهد این است که مردم با وحدت کلمه و با اطاعت محض از مقام معظم رهبری از آرمانهای انقلاب دفاع کنند تا از آسیب دشمنان در امان باشند

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=55992

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.