حمید جهانگیری فرماندار حاجی آباد گفت: توجه به زیرساخت‌های ورزش خواسته‌ به حق مردم شهرستان است. به گزارش پیارم،حمید جهانگیری فرماندار حاجی آباد در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان اظهار کرد: جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان باید همراه با ایده و پیشنهادات تازه باشد. جهانگیری اضافه کرد: نوع نگاه به جوانان تضمین کننده آینده ...

حمید جهانگیری فرماندار حاجی آباد گفت: توجه به زیرساخت‌های ورزش خواسته‌ به حق مردم شهرستان است.

به گزارش پیارم،حمید جهانگیری فرماندار حاجی آباد در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان اظهار کرد: جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان باید همراه با ایده و پیشنهادات تازه باشد.

جهانگیری اضافه کرد: نوع نگاه به جوانان تضمین کننده آینده کشور است چرا که توجه به این قشر و ورود آنها به حوزه‌های تولید و کارآفرینی می‌تواند آینده خوبی برای کشور ایجاد کند.

فرماندار حاجی‌آباد ادامه داد: دولت به همه بخش‌ها به ویژه جوانان نگاه مثبت داشته و هر ساله اعتباراتی در خصوص اشتغال زایی ،ازدواج و کارآفرینی جوانان از سوی دولت پیش‌بینی شده است همچنین اعتباراتی که در این زمینه در اختیار دستگاه‌های حمایتی قرار می‌گیرد نیز بر کسی پوشیده نیست.

وی با تاکید بر اطلاع‌رسانی و آموزش جوانان گفت: بازخورد اجرای طرح کارورزی در شهرستان و پرداخت وام‌های اشتغال روستایی فرصت های اشتغال زایی خوبی را متناسب با ظرفیت های شهرستان ایجاد کرده است.

جهانگیری تاکید کرد: بانک اطلاعاتی جوانان جویای کار باید جمع‌آوری تا از ظرفیت های آموزشی بهره مند گردند .

فرماندار حاجی آباد عنوان کرد:با توجه به ظرفیت های شهرستان بیشترین فرصت های اشتغال در حوزه کشاورزی است که باید فرهنگ کار نیز ایجاد شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان خاطر نشان کرد: اداره فنی و حرفه ای با توجه به وظیفه آموزشی که دارد باید در راستای سواد اشتغال جوانان گام بردارد.

وی با اشاره به اقدام بانک رسالت در شهرستان و حمایت از کارآفرینی گفت: هرجا مردم مشارکت کنند قطعا موفق‌تر عمل خواهد شد، بخشداران در روستاها صندوق‌های روستایی را فعال و تسهیلات بانکی را جذب و کارگاههای تولیدی را فعال نمایند .

جهانگیری تاکید کرد: یکی از خواسته‌های جوانان ایجاد زیرساخت‌ها در حوزه ورزش است که باید اداره کل ورزش و جوانان استان تلاش بیشتری را در این شهرستان داشته باشد ، ورزشگاه ۱۲۰۰ نفری شهر حاجی آباد ساماندهی و همچنین تفاهم‌نامه‌ای بسته شده با بنیاد مستضعفان نیز باید اجرایی و به تعهدات خود عمل کند .

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=72223

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.