امام جمعه حاجی آباد گفت: راه شهید سلیمانی را با افتخار ادامه می‌دهیم و شهادت سردار مجاهد و ابر مرد قهرمان ملت ما را برای ادامه شهدا علاقه مند تر می کند. ...

حجت الاسلام و المسلمین شریفی امام جمعه شهرستان حاجی آباد در خطبه های نماز جمعه این هفته شهادت سردار سلیمانی مالک اشتر زمان را به ملت و خانواده شهدا ، مقام معظم رهبری و خانواده شهید سلیمانی و بسیجیان و پاسداران و علاقه منان به شهید سردار سلیمانی تسلیت گفتند و افزود: آمریکای جنایت‌کار، فاجعه بزرگی را رقم زد و به شهادت رساندن سردار دلاور ملت ایران برای او سخت تمام خواهد شد.
وی افزود: سردار سلیمانی عزیز دل همه ملت ایران بود و خون پاک او سرآغاز اتفاقات عظیمی خواهد بود که در تاریخ ماندگار خواهد شد.
امام جمعه حاجی آباد با اشاره به عمق خباثت صهیونیست‌ها و سران کاخ سفید در دشمنی مستمر با ملت ایران، خاطرنشان کرد: شهید سلیمانی زمینه‌ساز پیروزی‌های مستمر جبهه مقاومت بر علیه جریان‌های تکفیری بود که آمریکا ساخته و پرورانده بود و همین مسأله باعث شد تا انتقام شکست‌های مفتضحانه‌شان را از این سردار غیور بگیرند.
حجت الاسلام شریفی افزود: سردار حاج قاسم سلیمانی پوزه داعش را که تا پشت درواز های کشور آمده بود به خاک مالید و شهادت سردار سلیمانی انتقام نابودی داعش بود که آمریکای ها از ما گرفتند.
وی ادامه داد: سردار سلیمانی با بصیرتی که داشت نقشه های دشمن را خنثی کرد و این سرباز ولایت چه زیبا به دیدار معشوق شتافت، سلیمانی یک فرد نبود بلکه یک تفکر بود و او تربیت شده مکتب امام خمینی(ره) بود.

امام جمعه حاجی آباد تصریح کرد: امریکایی ها منتظر یک انتقام سخت بخاطر این جنایت بی رحامانه باشند این جنایت امریکایی ها نشانه بدبختی  امریکایی هاست و این خون به ناحق ریخته ملت ما را هوشیار تر می کند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=71073

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.