دبیر ستاد بحران فرمانداری جاسک از غرق شدن یک لنج در آب‌های جاسک خبر داد و گفت: از صبح امروز تاکنون عملیات تجسس و نجات برای دو سرنشین مفقود شده ادامه دارد.   پیارم :احمد گمتیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جاسک با اعلام خبر غرق شدن یک لنج در آب‌های جاسک، اظهار ...

دبیر ستاد بحران فرمانداری جاسک از غرق شدن یک لنج در آب‌های جاسک خبر داد و گفت: از صبح امروز تاکنون عملیات تجسس و نجات برای دو سرنشین مفقود شده ادامه دارد.

 خبرگزاری فارس: غرق شدن یک لنج در آب‌های جاسک/ 2 نفر همچنان مفقود هستند

پیارم :احمد گمتیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جاسک با اعلام خبر غرق شدن یک لنج در آب‌های جاسک، اظهار کرد: شب گذشته در ۶۰ مایلی ساحل جاسک یک فروند لنج با ۶ سرنشین غرق شد.

وی ادامه داد: این شناور بر اثر نقص فنی و نفوذ آب به داخل لنج در مدت زمان بسیار کوتاهی به زیر آب رفت و چهار نفر از خدمه آن توسط یک قایق صیادی نجات یافتند اما تاکنون خبری از دو سرنشین دیگر در دست نیست.

دبیر ستاد بحران فرمانداری جاسک از بسیج شدن تمامی امکانات تجسس و نجات دریایی برای یافتن دو سرنشین مفقود شده این لنج خاطرنشان کرد: با هماهنگی صورت گرفته با منطقه دوم دریایی ارتش و یک بالگرد نیز برای انجام گشت هوایی صبح امروز به موقعیت سانحه اعزام شده است.

به گزارش فارس، جاسک با ۶۵ هزار نفر جمعیت در ۳۲۰ کیلومتری شرق بندرعباس مرکز استان هرمزگان و نزدیک دریای عمان واقع شده است.

اخبار و اطلاعات تکمیلی در خصوص مراحل مختلف عملیات تجسس و نجات دریایی و سرنوشت مفقودشدگان این سانحه دریایی، متعاقباً اطلاع‌رسانی خواهد شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=55943

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.