“غرش موشک های ایران” صدایی است که به گوش آمریکایی ها رسیده و جرأت دست درازی به ایران را از آنان گرفته است. به گزارش پیارم به نقل از سرویس سیاسی جام نیـوز، تایمز اسرائیل (timesofisrael) به انعکاس اظهارات فرمانده نیروی زمینی ارتش ایران پرداخت. این روزنامه صهیونیستی، گزارش خود را زیر عنوان “ژنرال ایرانی: برنامه موشکی ...
“غرش موشک های ایران” صدایی است که به گوش آمریکایی ها رسیده و جرأت دست درازی به ایران را از آنان گرفته است.
امیر پوردستان غرشی که جلوی حمله آمریکا به ایران را گرفت

به گزارش پیارم به نقل از سرویس سیاسی جام نیـوز، تایمز اسرائیل (timesofisrael) به انعکاس اظهارات فرمانده نیروی زمینی ارتش ایران پرداخت.

این روزنامه صهیونیستی، گزارش خود را زیر عنوان “ژنرال ایرانی: برنامه موشکی ما جلوی حمله نظامی آمریکا را گرفت” تنظیم و منتشر کرده است.

براساس این گزارش، “غرش موشک های ایران” صدایی است که به گوش آمریکایی ها رسیده و جرأت دست درازی به ایران را از آنان گرفته است.

در ابتدای این نوشتار می خوانیم: یک ژنرال ارشد ایرانی گفت، برنامه موشکی ایران و آمادگی نیروهای نظامی کشورمان موجب شده تا آمریکا از راه اندازی یک تهاجم نظامی علیه جمهوری اسلامی بازماند؛ تهاجمی که آمریکایی ها به دنبال اجرای آن بوده اند.

تایمز اسرائیل افزود: ژنرال “احمد رضا پوردستان” به خبرنگاران در تهران گفت، آیا فکر می کنید آمریکا تمایلی به حمله به جمهوری اسلامی ایران ندارد؟ (البته که دارد) اما عامل بازدارنده ای در میان است: زمانی که آمر یکایی ها سربازان ما را می بینند که انگشتشان روی ماشه است و صدای غرش موشک ها و هلیکوپترهای ما را می شنوند، از حمله منصرف می شوند.

وی تاکید کرده، برای مقابله با آمریکا، خود را آماده می‌کنیم چراکه “آمریکا دشمن اصلی ماست”.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=55958

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.