*کیهان با ۲ بار آشوب‌افکنی ظرف ۱۰ سال می‌توانید از صلح و تحمل حرف بزنید؟! دبیرکمیته انتخاباتی جبهه اصلاحات، رفتار آمیخته با تذبذب مدعیان اصلاح‌طلبی را با منطق پیامبر(ص) مقایسه کرد.محسن رهامی در مصاحبه با آفتاب یزد با اشاره به ماجرای صلح حدیبیه گفت: پیامبر با قرارداد صلح، گفتمان صلح، گفتمان اصلاح جامعه و گفتمان ...

*کیهان

با ۲ بار آشوب‌افکنی ظرف ۱۰ سال می‌توانید از صلح و تحمل حرف بزنید؟!

دبیرکمیته انتخاباتی جبهه اصلاحات، رفتار آمیخته با تذبذب مدعیان اصلاح‌طلبی را با منطق پیامبر(ص) مقایسه کرد.محسن رهامی در مصاحبه با آفتاب یزد با اشاره به ماجرای صلح حدیبیه گفت: پیامبر با قرارداد صلح، گفتمان صلح، گفتمان اصلاح جامعه و گفتمان ابزار و قلم به جای شمشیر را در آنجا حاکم می‌کند… اصلاح‌طلبان به دنبال این موضوع هستند. اصلاح‌طلبی گفتمانی است که می‌خواهد فضای گفتمان پیامبر را پیاده کند. می‌خواهد با رقیب خود در فضای گفتمان صحبت کند. اگر گفتمان اصلاح‌طلبی توسعه پیدا کند جلوی بسیاری از خشونت‌های منطقه گرفته می‌شود. تعبیر آقای خاتمی که گفت زنده باد مخالف من، روشی است که پیامبر(ص) به کار می‌برد.

اظهارات عجیب و غریب رهامی در حالی است که منطق پیامبر اعظم(ص) «اشداء علی‌الکفار رحماء بینهم» بود اما افراطیون مدعی اصلاح‌طلبی به شکل کاملاً معکوس و دشمن‌پسند به اجرای این استراتژی پرداختند به نحوی که نرمش و مماشات خود را متوجه جبهه استکبار و گروهک‌های قسم خورده ضد انقلاب کردند و لبه تیز دشمنی را متوجه اصل نظام و نیروهای وفادار به آن نمودند. آنها ظرف ۱۰ سال دو آشوب و ساختارشکنی بزرگ را در حد فاصل سال‌های ۷۸ و ۸۸ تدارک کردند و به ترویج رادیکالیسم کور با چاشنی مقابله با اصل حاکمیت و رأی مردم پرداختند به نحوی که اگر خیانت سران این جریان مهار نمی‌شد جبهه استکبار، افغانستان و سوریه مشابهی را در ایران به وجود می‌آوردند. همچنین باید پرسید این چه نوع «زنده باد مخالف من است» که امثال خاتمی با وجود اذعان درون گروهی به امکان‌ناپذیر بودن تقلب آن هم در حد ۱۱ میلیون رأی مقابل رأی ۲۵ میلیون شهروند ایستادند و تا جایی که می‌توانستند بستر قانون‌شکنی و خشونت را فراهم نمودند؟!رهامی در بخش دیگری از مصاحبه خود درباره به یارگیری گرفته شدن ناطق نوری و جلسات با وی می‌گوید: همراه تعدادی از اساتید عضو انجمن اسلامی مدرسین ملاقاتهایی با آقای ناطق نوری داشته‌ایم.

در قضایای مربوط به آقای روحانی و عارف که قصد داشتیم به اتحاد برسیم، در قالب شورای حکمیت هم خدمتشان رسیدیم. البته خود آقای ناطق نوری اصرار دارند که این جلسات و دیدارها، کار حزبی تلقی نشود. تعبیرشان این است که این دیدارها، دیدارهای طلبگی است(!) و می‌گوید من در جایگاه یک حزب با شما صحبت نمی‌کنم. ما هم به دنبال تجربه و نظرهای ایشان هستیم. نقطه نظرهای ایشان برای ما بسیار مغتنم است.وی درباره انتخابات سال ۹۲ نیز گفت: در نشست‌هایی که با مجموع اصلاح‌طلبان داشتیم به این جمع‌بندی رسیدیم که اگر آقای خاتمی به هر دلیلی کاندیدا نشد، سراغ آقای هاشمی رفسنجانی برویم و اگر ایشان هم به هر دلیلی نیامد، به سراغ آقای ناطق نوری برویم و فکر می‌کردیم که وی می‌تواند به باز شدن به فضای جامعه کمک کند، و به اعتدال سوق دهد..

آقای ناطق اظهار داشتند که تمایلی برای حضور در انتخابات ندارند. جلسات بعدی ما برای رسیدن به ائتلاف بود که در اینجا نظر آقای ناطق نوری هم برای ما مهم بود. ما هم با آیت‌الله هاشمی و هم با آقای ناطق نوری و بعضی از شخصیتهای دیگر ملاقاتهایی داشتیم و همچنین جلساتی با آقایان روحانی و عارف برگزار شد.رهامی می‌گوید تا ۴ روز قبل از انتخابات اصلاح‌طلبان هنوز نتوانسته بودند به جمع‌بندی برسند و عارف و روحانی ۱۱-۱۲ درصد رأی داشتند.

۵۲ میلیارد تومان بودجه به نام امام(ره) به کام فتنه‌گران!

«بودجه ۵۲ میلیاردی موسسه تنظیم و نشر آثار امام کجا هزینه می‌شود؟» سایت تابناک با طرح این پرسش نوشت: لایحه بودجه سال ۹۴ برای بررسی و تصویب به مجلس تقدیم شد که مرور این بودجه شفاف در حوزه‌های مختلف، با ارقام و کارکردهای مشخصی برای هر رقم و ردیف بودجه همراه است؛ رقم‌هایی که وقتی کنار هم قرار می‌گیرند، مجموعه بودجه این نهادها را با عدد قابل توجه همراه می‌سازند. موسسه تنظیم و نشر آثار امام، یکی از همین مجموعه‌‌ها با بودجه‌ای ۵۲ میلیارد تومانی است.

به گزارش «تابناک»؛ موسسه تنظیم و نشر آثار امام یکی از مجموعه‌‌هایی است که رقم‌های بودجه قابل توجهی را در اختیار دارد و با بودجه‌ای بیش از ۵۳ میلیارد تومان، رقم‌های قابل توجهی را در قالب ردیف‌های مشخصی به خود اختصاص داده که بعید است با کاهش چندانی در رقم نهایی مواجه شود. این بودجه در دو بخش کلی تفکیک شده که رقم ۴۷ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان مستقیما برای موسسه تنظیم و نشر آثار امام لحاظ شده و بیش از ۵ میلیارد تومان نیز برای پژوهشکده امام(ره) در نظر گرفته شده که زیرمجموعه موسسه تنظیم و نشر فعالیت دارد و البته محل هزینه‌کرد این ارقام مشخص شده است.اصلی‌ترین ردیف بودجه در بودجه موسسه تنظیم و نشر امام،‌ رقمی معادل ۲۰ میلیارد تومان است که تحت عنوان «برنامه احداث، تامین، نگهداری و اداره اماکن و فضاهای فرهنگی» در نظر گرفته شده و در کنار این رقم، بیش از ۱۰ میلیارد تومان برای «برنامه‌ریزی‌ و ساماندهی اجرای مراسم ملی و مذهبی در کشور»‌در این ردیف بودجه لحاظ شده و همچنین ردیفی تحت عنوان «برنامه حمایت و هدایت فعالیت‌های فرهنگی – دینی» با رقمی ۱۰ میلیاردی و ردیفی تحت عنوان «برنامه ساختمان‌ها و تجهیزات» با رقمی ۲/۴ میلیارد تومانی و البته ردیف چهار میلیاردی برای «برنامه توسعه نشر و ترویج کتاب‌خوانی» در نظر گرفته شده که با افزودن به بودجه ۵/۴ میلیاردی پژوهشکده امام خمینی، رقم کل بودجه موسسه شکل گرفته است.

تابناک اضافه کرد: «برنامه حمایت و هدایت فعالیت‌های فرهنگی – دینی» با بودجه ۱۰ میلیارد و ۹۰ میلیون تومانی است؛‌ جایی که برای «حمایت از سایت پرتال امام خمینی»، رقمی ۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومانی در نظر گرفته شده که با توجه به تولید محتوای اندک این پرتال، جالب توجه است. هرچند اگر در این ردیف ۲ سایت نوشته شده که شاید بودجه سایت «جماران» در نظر گرفته شده باشد که در این صورت اگر به صراحت هر دو سایت مطرح می‌شد، به لحاظ بودجه‌نویسی بهتر بود.آنچه در این گزارش مغفول مانده واگذاری برخی زیرمجموعه مرکز نشر و تنظیم آثار – نظیر سایت جماران – به فتنه‌گرانی است که با اصل انقلاب و خط امام مسئله دارند و عداوت خود را در طول یک دهه گذشته به نمایش گذاشته‌اند.

کاش شیرزاد و زیباکلام از دولت حمایت نکنند!

«حقیقتاً دکتر روحانی اگر دو تا متحد و طرفدار مانند احمد شیرزاد و صادق زیباکلام داشته باشند به قطع و یقین می‌توانند از حیث برخورداری از دشمن احساس خودکفائی کنند!» داریوش سجادی از همکاران سابق نشریات اصلاح‌طلب و مشاور کروبی با انتشار این تحلیل نوشت: بالغ بر ده ماه از اظهارات دکتر روحانی در اجلاس رؤسای دانشگاه می‌گذرد که طی آن منتقدین مذاکرات اتمی ایران با ۵+۱ را مشتی «بی‌سواد» قلمداد کردند و متعاقباً از متحدین خود به واسطه عدم ابراز نظرشان در تأیید روند مذاکرات مزبور گلایه کرده و اظهار داشتند «چرا دانشگاه خاموش است؟ چرا یک عده بی‌سواد که از بخش‌هایی خاص پول می‌گیرند باید حرف بزنند اما بزرگان و دانشگاهیان سکوت می‌کنند؟ چرا فریاد نمی‌زنید؟ چرا وارد میدان نمی‌شوید؟»

وی می‌افزاید: مع‌الاسف اکنون که با یک تأخیر ده ماه آقایان شیرزاد و زیباکلام در راستای اجابت از درخواست رئیس جمهور سکوت خود را شکستند و به میدان آمدند، دفاع‌شان حکم آن عراده توپی را پیدا کرد که توسط مرد رندی برای ناصرالدین شاه ساخته شد تا قبله عالم بتوانند با اراده ملوکانه از تهران، سن پطرزبورگ را مورد حمله قرار دهند اما در روز امتحان در اولین شلیک در میدان مشق تهران لوله توپ کذائی منفجر شد و چند تن را لت و پار کرد و وقتی ناصرالدین شاه برآشفت و با عصبانیت گفت: «مردک پدر سوخته این که افراد خودمان را لت و پار کرد» و آن نابکار هم زبردستانه پاسخ داد «قربان خاک ‌پای جواهرآسای همایونی‌تان شوم وقتی خودی‌ها را این طور لت و پار کرد مطمئناً الان سن پطرزبورگ کن فیکون شده!»

سجادی می‌نویسد: حالا حکایت آقایان شیرزاد و زیباکلام و ورودشان به معرکه به منظور اجابت از فراخوان دکتر روحانی است که از موضع «اصلاً اتمی کیلو چنده!؟» و «ما رو چه به اتمی!؟» در بیانات‌شان آش را تا آن اندازه شور کردند که روزنامه ایران در مقام سخنگوی دولت مجبور شد به میدان بیاید و به منظور اعلام برائت از هجویات «غضنفران» بنویسد: «اظهارات شیرزاد و زیباکلام ربطی به دولت ندارد و سخنرانان هیچ نسبت رسمی و اسمی به کابینه ندارند. سخنرانان به لحاظ ترکیب و تبار سیاسی یا به جریانات شناسنامه‌دار کشور تعلق دارند یا از کسوت و رتبه استادی دانشگاه برخوردارند… مشی دولت در نقطه مقابل نظرات این سخنرانان قرار دارد و تفکر هسته‌ای دولت بر این اصل استوار است که بهره‌مندی از پتانسیل انرژی هسته‌ای در دنیای فناوری امروز جزو واقعیات غیر قابل اجتناب است.»

همکار سابق نشریات اصلاح‌طلب در پایان خاطرنشان کرد: به اعتبار این اجابت نامیمون ظاهراً چنانچه رئیس جمهور تا اطلاع ثانوی خود را کماکان بی‌بهره از چنین حمایت‌های غضنفرگونه نگاه دارند و همان سکوت و عدم فریاد سابق را تحمل کنند سودش از زیانش به مراتب برای ایشان افزون‌تر خواهد بود و به ایشان از قول «ناصرالدین شاه مدل آکتور سینما» بفرمایند: شما بفرمائید همان تأدیب کریم آب منگل را تعقیب فرمائید! مقدرات اتمی را ما خودمان راساً پیگیری خواهیم کرد. نخواستیم حمایت‌تان را!

سلیمانی با بسیج نیروهای مردمی آمریکا را به چالش کشیده است

پایگاه خبری میدل ایست آنلاین معتقد است فعالیت‌های سرلشگر قاسم سلیمانی نفوذ منطقه‌ای ایران را بالا برده است.این پایگاه خبری در یادداشتی نوشت: حضور «حاج» قاسم سلیمانی در بغداد یا هر منطقه‌ای در داخل عراق تعجب‌برانگیز نیست و مشاهده او به همراه جمعی از افسران، همراهان و مشاورانش حتی در داخل منطقه محافظت شده «خضرا» به امری عادی و معمولی بدل شده است… سلیمانی همچنان با نیروهای میدانی و بسیج مردمی در عراق کار می‌کند.میدل ایست آنلاین در ادامه مدعی شد: سلیمانی در جریان مذاکرات هسته‌ای در عمان و وین برای رسیدن به توافق تاریخی بین تهران و شش کشور مذاکره‌کننده، «به عمد و با شمار بسیار اندکی از همراهان خود در مقابل سفارت آمریکا در بغداد و در داخل منطقه خضرا، پیاده‌روی کرد.» به گفته منابع بلندپایه، سلیمانی دو بار از مقابل سفارت آمریکا پیاده عبور کرد که بار اول در روز آخر مذاکرات عمان و بار دوم در آخرین روز مذاکرات وین بود. تهران می‌خواهد این پیام شفاف را به آمریکا برساند که هر جا نیروهای شما حضور داشته باشند ما هم هستیم.
در پایان این تحلیل آمده است: ناظران غربی می‌گویند که اصرار یاران سلیمانی در انتشار تصویر وی، طرحی سازمان یافته از سوی سازمان اطلاعات سپاه قدس از طریق پایگاه‌های اجتماعی است تا بر اساس آن، از فضای قومیتی حاصل از اقدامات تروریست‌های داعش در عراق استفاده کنند، به طوری که محبوبیت حاج سلیمانی و «حاج هادی» (العامری، فرمانده سپاه بدر) به طور بی‌سابقه‌ای در داخل کشورهای محور مقاومت یعنی عراق، لبنان، یمن و سوریه بالا رفته است. ارتباط و دوستی قوی، «حاج» هادی و «حاج» قاسم را به هم نزدیک کرده است.

نگرانی آل‌سعوداز نزدیکی حماس به ایران

مقام‌های دستگاه اطلاعاتی عربستان اخیراً و در پی سفر هیئتی از جنبش حماس به تهران، با رهبران این جنبش تماس برقرار کرده و در خصوص نزدیک شدن به ایران به آن‌ها هشدار دادند.پایگاه خبری الرأی که از جمله پایگاه‌های خبری نزدیک به حماس است، به نقل از برخی منابع فلسطینی و عربی در کشورهای حاشیه خلیج فارس نوشت: عربستان در این تماس‌ها در مورد روابط حماس با ایران سؤال کرده و گفته‌اند که چرا حماس پس از سردی روابط پذیرفته که دوباره به ایران روی بیاورد؟براساس اعلام این منابع، عربستان از سیاست خارجی جنبش حماس و روی‌آوردن به سوی ایران ابراز خشم کرده و از حماس خواسته ارتباط‌های خود را به طور کامل با ایران قطع کند تا عربستان در مقابل با اعمال نفوذ و فشار، محاصره نوار غزه را لغو کند.

پس از ایجاد بحران و جنگ در سوریه که به واسطه تحرکات عربستان و ترکیه صورت گرفت�� حماس از محور مقاومت زاویه پیدا کرد و به ترکیه و قطر نزدیک شد اما همین کشورها در جنگ ۵۱ روزه ثابت کردند که در محور آمریکا و اسرائیل ایستاده و هیچ کمکی به مقاومت فلسطین نخواهند کرد.در همین زمینه پایگاه اینترنتی «الدستور» اردن نوشت: در پی چرخش کادر سیاسی رهبری حماس در مواضع خود نسبت به ایران، گردان‌های القسام نیز به سمت ایران متمایل شده‌اند و این چرخش در کل نشان از تغییر اولویت‌ها و اهداف حماس دارد.این پایگاه اینترنتی در نوشته‌ای با عنوان «متشکریم ایران» یادآور شد، گردان‌های القسام دریافتند که برای ادامه مقاومت در نوار غزه، از حمایت سیاسی و معنوی قطر و ترکیه چیزی عایدشان نمی‌شود و آنگونه که یکی از مسئولان نظامی و سیاسی این تشکیلات به تازگی وعده داده بود موفق به پیاده کردن «الگوی مقاومت» مورد نظر خود در کرانه غربی و شهر بیت‌المقدس نخواهند شد بنابراین تصمیم به چرخش به سمت ایران گرفتند.

الدستور می‌افزاید: در آیین‌های سالگرد تشکیل حماس و در مانور گردان‌های القسام، پرچم‌ها و نوشته‌ها همگی حاوی شعارها و مطالب تقدیر و تشکر از ایران و حمایت مالی، نظامی، آموزشی و این کشور از گردان‌های القسام بود به نحوی که گویی تمام این مراسم فقط به خاطر تشکر از ایران برپا شده بود.

الدستور می‌نویسد: به نظر می‌رسد که حماس و مشخصاً گردان‌های القسام و چهره‌های سیاسی شاخص این گروه به این باور رسیده‌اند که روابط منحصر به فرد با آنکارا و دوحه هیچ ثمری برایشان ندارد، درست است که حماس نیاز به حمایت سیاسی معنوی دارد ولی برای روشن ماندن مشعل مقاومت به چیزی بیشتر از احساسات، عواطف و سخنرانی‌های پرشور و کمک‌های مالی دوحه نیاز دارد که در اثر فشارهای بین‌المللی و منطقه‌ای و مصلحت‌اندیشی قطر رو به کاهش می‌رود. به نظر می‌رسد حماس به این جمع‌بندی رسیده که روابط خود را با تهران بازسازی کند. سفر کادر رهبری حماس از دوحه به تهران نیز گواهی بر این مدعاست، نتیجه این سفر هم تجلی شعارهای تقدیر از ایران در مراسم سالگرد تشکیل حماس بود.

*ایران

مرحله جدید کارتهای پایان خدمت غیرقانونی

پروندهای در یکی از کمیتههای کمیسیون اصل ۹۰ مجلس در حال رسیدگی است که کارت خدمت غیرقانونی گروههایی چون هنرمندان، سینماگران و برخی فعالان رسانهای خاص را بررسی میکند. پیش از این تخلفات گستردهای درخصوص کارت پایان خدمت ورزشکاران از جمله فوتبالیستها منتشر شد که بازتاب زیادی در افکار عمومی داشت.

اما ظاهراً این تخلف به فوتبالیستها محدود نشده و در حوزههای دیگری چون هنرمندان و بازیگران سینما و حتی برخی خبرنگاران و فعالان رسانهای را هم در بر گرفته است. حسین آذین، عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس در گفتوگو با «ایران»، ضمن تأیید مفتوح بودن چنین پروندهای در یکی از کمیتههای کمیسیون اصل ۹۰ گفت: هنوز این پرونده در کمیته نهایی نشده است.

وی گفت معمولاً چنین موضوعاتی ابتدا در کمیته ویژه بررسی و سپس به کمیسیون میآید و در صورت تصویب، به صحن علنی مجلس فرستاده میشود.

روایت خبرنگار آلمانی از ۱۰ روز زندگی با داعشی ها

یک روزنامه نگاری آلمانی توانسته با مجوز داعش ده روز را در مناطق تحت تصرف این گروه تندرو در سوریه و عراق سپری کند. به نوشته یک سایت خبری “یورگن تودنهوولر” که از داعشی ها امان نامه گرفته بوده، در صفحه فیس بوکش تجربیات ده روزه خود را نوشته است.
وی با اشاره به اینکه «شبه نظامیان داعش بیش از آن چیزی که سیاستمداران غربی تصور میکنند، زیرک هستند و هر روز افرادی از امریکا، بریتانیا، سوئد، روسیه، فرانسه، آلمان و جاهای دیگر به آنها ملحق می شوند، نوشته است:داعش اسلامی را تبلیغ میکند که ۹۹ درصد مسلمانان آن را رد میکنند.

آن گونه که من از قرآن برداشت کردهام، اسلام دین محبت و مهربانی است.. این مهربانی و بخشندگی را من در میان داعش ندیدم». این روزنامه نگار در ادامه نتیجه گرفته: «داعش محصولی از بمبارانهای غیرقانونی جرج بوش در عراق است. سنیهای میانه رو عراق میتوانند داعش را متوقف کنند. در سوریه هم راه حلهایی وجود دارد ولی غرب باید در سیاست برآورد غیر واقعی خود در آنجا تجدید نظر کند.

گمانه زنی رسانه ای درباره عمان پس از سلطان قابوس

با طولانی شدن دوره درمان سلطان قابوس پادشاه عمان در آلمان گمانه زنی ها درباره سرنوشت عمان و تاثیر آن در منطقه از سوی رسانه های آمریکایی آغاز شده است.

مجله “کومنتری” در مقاله ای نوشته است درگذشت سلطان قابوس پادشاه عمان می تواند دو تاثیر منفی و تهدید برای منافع ملی امریکا به دنبال داشته باشد. به نوشته این مجله، امریکا دارای نگرانی های استراتژیک درباره موضوع جانشینی سلطان قابوس در عمان است. امریکا نگران است بعد از درگذشت سلطان قابوس پادشاه عمان، با اتفاقات غیرقابل پیش بینی و بحران هایی در خاورمیانه روبه رو شود.

ازسرگیری روابط ایران و مراکش بعد از ۶ سال

بعد از ۶ سال قطع رابطه ، روابط ایران و مراکش با معرفی سفیر از سرگرفته می شود. به گزارش عصرایران، ایران به تازگی سفیر جدیدی را برای استقرار در مراکش معرفی کرد. این اقدام به معنی اولین گام اجرایی برای ازسرگیری روابط دیپلماتیک میان ایران و مراکش و بازگشایی سفارتخانه های دو کشور در رباط و تهران است.

*قدس
غذای ناسالم برای ۴۷ میلیون ایرانی!
ایرنا: دکتر علی اکبر سیاری معاون بهداشت وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه نمکهای تقلبی از دریاچه های ارومیه و قم وارد بازار شده، افزود: ۴۷ میلیون نفر در کشور غذای ناسالم مصرف می‌کنند.

فروش نرفتن هندوانه‌های شب یلدا
باشگاه خبرنگاران: حسین مهاجران رئیس اتحادیه میوه و سبزی‌فروشان گفت: هندوانه‌های شب یلدا برخلاف سالهای قبل به فروش نرفت و بازار آن راکد بود. وی افزود: هندوانه شب یلدا کیلویی ۱۸۰۰تومان در میادین به فروش می‌رفت که در حال حاضر به هزار تومان کاهش یافته است.

نفس جرج بوش پدر درنمی آید
تسنیم: جرج هربرت واکر بوش، رئیس‌جمهور پیشین آمریکا، معروف به جرج بوش پدر به دنبال تنگی نفس در بیمارستانی در تگزاس بستری شد.

تخریب آب انبار تاریخی میرمحمد خانی!
ایرنا: آرزو گلکارسرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان سمنان از تخریب آب انبار میرمحمد خانی شهر سمنان خبر داد.
وی افزود: این آب انبار که واقع در محله تاریخی شترخان سمنان بود، توسط عده ای ناشناس، به وسیله لودر تخریب شد.

پیرترین کاربر فیس‌بوک مُرد
فرارو: خانم « آنا استوهر» که به عنوان پیرترین کاربر فیس‌بوک شناخته می شود در ۱۱۴ سالگی درگذشت. این کاربر ۱۱۴ ساله از ایالت تگزاس به خاطر اظهارنظرهایش در ماه اکتبر (مهرماه) امسال درباره فیس‌بوک مشهور شد.

فیلم جنجالی «مصاحبه»اکران‌ می‌شود
قدس آنلاین: تعدادی از سینماهای آمریکا اعلام کرده اند که فیلم «مصاحبه»، محصول کمپانی سونی پیکچرز را در روز کریسمس (۲۵ دسامبر) به نمایش خواهند گذاشت. این فیلم علیه رهبر کره شمالی ساخته شده است.

واردات پالم ممنوع نیست!
مهر: دکتر رسول دیناروند معاون وزیر بهداشت و رئیس سازمان غذا و دارو، ممنوعیت واردات روغن پالم را نادرست خواند وافزود: واردات روغن پالم ممنوع نشده، بلکه میزان واردات آن بر اساس سقف ۳۰ درصدی تعیین شده قبلی تنظیم می شود.

حمله سایبری آمریکا علیه پیونگ یانگ
جهان: رسانه های غربی از احتمال حمله سایبری آمریکا علیه پیونگ یانگ در پی قطع ارتباط اینترنتی کره شمالی خبر دادند.

واکنش قالیباف به خبر استعفای برخی شهرداران
نسیم: شهردار تهران خبر استعفای هفت تن از شهرداران مناطق را تکذیب کرد. قالیباف گفت: تنها شهردار منطقه ۱۱ استعفا کرده، آن هم به این خاطر که از وی خواسته شده تا در پروژه آزادراه تهران شمال حضور یابد.

توقیف پاسپورت به خاطر سفر کربلا!
شفقنا: مسوولان فرودگاه قاهره، بعد از بازگشت اعضای هیأت ۳۰ نفره شیعه مصری از سفر کربلا، آنان را بازداشت و پاسپورت‌هایشان را مصادره کردند.

لاریجانی برای تأسیس حزب تقاضایی نکرده است
تسنیم: حسینعلی امیری قائم‌مقام و سخنگوی وزارت کشور گفت‌: تا این لحظه هیچ تقاضایی از سوی آقای لاریجانی و یا نزدیکان ایشان برای تأسیس حزب به وزارت کشور نداشته‌ایم.
شناسه مطلب : ۲۷۱۵۶۳|

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=25031

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.