امام جمعه حاجی آباد گفت: عمل به اقتصاد مقاومتی بزرگترین مطالبه مردم عزیز ایران از مسئولین است مردم ما با تمام وجود از کشورهای خارجی و دشمنان و این که از جای دیگری کسی بخواهد به کشور ما کمکی کند مایوس شده اند. به گزارش پیارم حاجی آباد حجت الاسلام مختاری در خطبه های نماز ...

امام جمعه حاجی آباد گفت: عمل به اقتصاد مقاومتی بزرگترین مطالبه مردم عزیز ایران از مسئولین است مردم ما با تمام وجود از کشورهای خارجی و دشمنان و این که از جای دیگری کسی بخواهد به کشور ما کمکی کند مایوس شده اند.

13951213000672_PhotoA

به گزارش پیارم حاجی آباد حجت الاسلام مختاری در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به روزهای پایانی سال ۹۵ که سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل نام گذاری شده بود اظهار کرد : سالی که مردم شریف ایران اسلامی بعد از اینکه نائب امام زمان مقام معظم رهبری این سال را به نام اقتصاد مقاومتی اقدام وعمل نامگذاری کرد در پایان سال مردم منتظر اقدام و عمل به  ویژه از سوی دولت و مسئولین در عرصه اقتصاد مقاومتی هستند .

مختاری افزود: این که اقتصاد مقاومتی بر زبان صاحب نظران و مسئولین تکرار می شود نشان از پذیرش آن است و متوجه به این مسئله شده اند که راه دیگری برای گذر از مشکلات وجود ندارد چاره کار اقتصاد مقاومتی و مهم این است که ان را در عمل اجرا کنیم .

وی بیان داشت: مقام معظم رهبری فرمودند سال ۹۴ را سال اقتصاد مقاومتی نام گذاری کردیم اما چون هیچ حرکت شکل نگرفت ۹۵ را سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل نام گذاری کردند این یعنی شعار و بنر نه اقدام و عمل در عرصه اقتصاد مقاومتی است، عمل به اقتصاد مقاومتی بزرگترین مطالبه مردم عزیز ایران از مسئولین است مردم ما با تمام وجود از کشورهای خارجی و دشمنان و این که از جای دیگری کسی بخواهد به کشور ما کمکی کند مایوس شده اند.

مختاری تصریح کرد: دولت در این راستا کارهای قابل توجهی انجام داده است ولی اگر همه کارهای ضروری در زمینه اقتصاد مقاومتی انجام شده بود امروز تفاوت مخصوصی را در زندگی مردم شاهد بودیم این گدایی نائب امام زمان از مسئولین است .

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری بیان داشت: رهبری همچنین دغدغه داشتن در برابر مشکلات مردم، فرهنگ جامعه و جوانان،‌ معیشت مردم، اشتغال جوانان، مسئله اقتصاد، همین نکاتی که اخیراً درباره اقتصاد مقاومتی فرمودند و اینکه اقتصاد مقاومتی در سفره‌های مردم بیاید، یعنی عینیت داشته باشد و به برنامه‌های درازمدت قناعت نشود و اینکه مردم نتیجه آن را با ایجاد اشتغال و رونق در زندگی‌شان مشاهده کنند و در این زمینه سرعت بخشیده شود.

امام جمعه حاجی آباد با اشاره به آمارهای بی‌فایده کاهش تورم اظهار داشت: مسؤولان ادعا دارند که تورم کاهش‌یافته اما زمانی که به وضعیت مردم نگاه می‌کنیم به‌خوبی مشخص است که کمر مردم زیر بار گرانی خردشده است.

وی به تذکرات مقام معظم رهبری در زمینه‌های مختلف فرهنگی، اقتصادی و… و اینکه مسؤولان پاسخگو باشند که چه اقدام و عملی در مسائل گرانی، بیکاری، رکود و… صورت گرفته اشاره کرد و بیان داشت: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری، حمله فرهنگی دشمنان از تهدید نظامی آن‌ها خطرناک‌تر است و اگر در فرهنگ مانند اقتصاد تولید نباشد، واردات جای آن را می‌گیرد.

 امام جمعه حاجی آباد از گلایه‌های مردم در مسائلی چون تولید، اشتغال و… و عدم تأثیر اقدامات مؤثر در زندگی آن‌ها اشاره و عنوان کرد: به فرمایش مقام معظم رهبری اگر کارهای ضروری و لازم در راستای اقتصاد مقاومتی انجام‌شده بود امروز تفاوت محسوسی را در اوضاع اقتصادی و زندگی مردم شاهد بودیم.

 وی بابیان اینکه به فرمایش رهبر صلح زمانی ارزش دارد که همراه با عدالت باشد و اینکه می‌گویند اگر برجام نبود، بدون شک جنگ می‌شد، دروغ محض است، بر لزوم تکیه‌بر توان داخلی برای عزت و اقتدار هرچه بیشتر کشور تأکید کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=61422

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.