عملیات اجرایی آبرسانی به مجتمع روستاهای آبید و چاله مورت در بخش احمدی حاجی آباد آغاز شد. به گزارش خبرنگار پیارم، فرماندار حاجی آباد در بازدید از طرح آبرسانی روستای چاله مورت بخش احمدی گفت: اجرای ۱۷ کیلومتر لوله گذاری، ساخت ۳مخزن با ذخیره آب ۲۵۰ مترمکعبی ، حفر و تجهیز یک چاه و اجرای ...

عملیات اجرایی آبرسانی به مجتمع روستاهای آبید و چاله مورت در بخش احمدی حاجی آباد آغاز شد.

به گزارش خبرنگار پیارم، فرماندار حاجی آباد در بازدید از طرح آبرسانی روستای چاله مورت بخش احمدی گفت: اجرای ۱۷ کیلومتر لوله گذاری، ساخت ۳مخزن با ذخیره آب ۲۵۰ مترمکعبی ، حفر و تجهیز یک چاه و اجرای ۱۰ هزار متر محوطه سازی و سه باب ایستگاه پمپاژ از بخش های مهم این طرح است.

حمید جهانگیری افزود: با بهره برداری از این طرح بزرگ ۱۳ روستا با جمعیتی بیش از ۱۰۰۰ هزار نفر از نعمت آب آشامیدنی سالم بهره مند خواهند شد.

وی اظهار کرد: این طرح بزرگ با ۴میلیارد ریال اعتبار اولیه انجام خواهد شد.

جهانگیری  از در حال اجرا بودن طرح مجتمع آبرسانی روستایی آبید خبر داد و افزود: اجرای ۳۷ کیلومتر لوله گذاری، ساخت ۳مخزن با ذخیره آب ۷۵۰مترمکعبی ، حفر و تجهیز یک چاه و اجرای ۱۰ هزار متر محوطه سازی و سه باب ایستگاه پمپاژ از بخش های مهم این طرح است.

جهانگیری ابراز کرد: این طرح بزرگ با ۴میلیارد ریال اعتبار اولیه انجام خواهد شد.

وی تصریح کرد: با بهره برداری و تکمیل این مجتمع های آبرسانی ۱۰۰۰ هزار نفر از جمعیت روستایی بخش احمدی از نعمت آب آشامدینی سالم برخوردار خواهند شد.

وی اظهار کرد: موضوع کیفیت و تامین آب سالم و بهداشتی و گندزدایی مستمرآب آشامیدنی در روستاها اولویت نخست و در عین حال خط قرمز شرکت آبفای روستایی این استان نیز محسوب می شود.

جهانگیری گفت: اجرای طرح های آبرسانی روستایی در استان نیز با همین رویکرد و بیشتر با هدف اصلاح و بهسازی شبکه ها ، خطوط انتقال و کیفیت منابع آبی خواهد بود.

وی شاخص بهره مندی از آب آشامیدنی سالم در این استان را نیز ۷۲ درصد اعلام کرد.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=60240

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.