رییس راه و شهرسازی شهرستان حاجی آباد از اجرای عملیات احداث ، احداث پل ، شانه سازی و … در راههای روستایی خبر داد . گنجی پور در گفتگو با پیارم، ضمن اشاره به اولویت انجام عملیات راهداری در راههای روستایی عنوان کرد: از آنجا که حاجی آباد به دلیل شرایط خاص منطقه ای و ...

رییس راه و شهرسازی شهرستان حاجی آباد از اجرای عملیات احداث ، احداث پل ، شانه سازی و … در راههای روستایی خبر داد .

گنجی پور در گفتگو با پیارم، ضمن اشاره به اولویت انجام عملیات راهداری در راههای روستایی عنوان کرد: از آنجا که حاجی آباد به دلیل شرایط خاص منطقه ای و تعداد روستاها، دارای راههای روستایی پر اهمیتی بوده ، لذا نگاه به محورهای روستایی یکی از برنامه های اصلی کاری این اداره  می باشد.

وی افزود: راه روستای۶/۵کیلومتری مسیر روستایی باغان در حال زیر کوبی برای آسفالت، آسفالات راه روستای آبگرم لایبیشه ۴/۵ کیلومتر، روستای رائیز ۸/۵کیلومتر، دی مغان ۶/۵ کیلومتر ،پور به مازگرد ۷کیلومتر و ۴کیلومتر آماده برای ریختن آسفالت میباشند. .

گنجی پور خاطر نشان کرد : راه های روستایی سهراه احمدی به کلوچان ، خرائی کاشان و نسا و درآگاه در بخش مرکزی نیز در دستور کار قرار دارد که عملیات زیر کوبی انجام و به زودی آسفالات می شوند .

رییس راه و شهرسازی شهرستان حاجی آباد در پایان گفت : راهداری شهرستان حاجی آباد در سال۹۵ ، با اضافه نمودن عملیات تیغه زنی و پاکسازی از حریم راه ها و تنظیم قنو های محورهای استحفاظی و شانه سازی ۳ کیلومتر از مسیر روستای های شهرستان نیز انجام شده است .

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=62522

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.