رئیس اداره کتابخانه های عمومی حاجی آباد ،ضمن بیان اینکه تعداد ۱۵۲۱نفر دانش آموز عضو فعال کتابخانه های عمومی این شهرستان می باشند اظهارداشت : انتظار است با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی در مدارس و تشویق دانش آموزان به مطالعه این رقم نسبت به سال گذشته رشد بیشتری داشته باشد. به گزارش پیارم شهرستان ...

رئیس اداره کتابخانه های عمومی حاجی آباد ،ضمن بیان اینکه تعداد ۱۵۲۱نفر دانش آموز عضو فعال کتابخانه های عمومی این شهرستان می باشند اظهارداشت : انتظار است با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی در مدارس و تشویق دانش آموزان به مطالعه این رقم نسبت به سال گذشته رشد بیشتری داشته باشد.
به گزارش پیارم شهرستان حاجی آباد ، کریم بهزادی نیا گفت : مدارس نقش مهم و ارزنده ای در نهادینه کردن فرهنگ مطالعه در جامعه دارند.

وی بیان داشت : در راستای ایجاد انگیزه و علاقه بیشتر دانش آموزان به مطالعه اداره کتابخانه های عمومی این شهرستان با همکاری آموزش و پرورش اقدام به برگزاری چندین نشست کتابخوان در مدارس نموده که نتایج خوب و ارزنده ای داشته است .

این مقام مسئول یادآور شد : در حال حاضرتعداد۶۰۳نفر دانش آموز پسر و ۹۱۸نفر دانش آموز دختر جمعا۱۵۲۱نفر دانش آموز در کتابخانه های عمومی این شهرستان عضویت فعال دارند.

بهزادی نیا خاطرنشان کرد : انتظار می رود با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و تشویق دانش آموزان به مطالعه و کتابخوانی این رقم همچنان رشد صعودی داشته باشد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=59951

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.